اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد:

کاهش آمار مستمری‌بگیران مهم‌ترین هدف کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌ریزی‌های این نهاد حمایتی در مسیر کاهش آمار مددجویان و مستمری‌بگیران است.

کاهش آمار مستمری‌بگیران مهم‌ترین هدف کمیته امداد است
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در دیدار با فرماندار بهمئی گفت: طرح پالایش مددجویان یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که کمیته امداد در سال 90 با جدیت دنبال کرده و این سیاست را برای رسیدن به سطح مطلوبی از توانمند کردن مددجویان ادامه می‌دهد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: اجرای موفق طرح توانمندسازی و اشتغال مددجویان بدون همکاری سایر نهادها و مسئولان امکان‌پذیر نیست و در این راه نیازمند همکاری فرمانداری‌ها به‌ویژه فرمانداری بهمئی هستیم.
وی بیان داشت: اقدامات فرهنگی برای نهادینه کردن فرهنگ کار و اشتغال در این استان ضروری بوده که لازم است همه افراد و مسئولان نسبت به این مهم تلاش کنند.
فرهادی با اشاره به اهمیت کار در آموزه‌های دینی عنوان داشت: افرادی که توانایی و شرایط کار و کسب درآمد را دارند نباید به حمایت‌های مستمری کمیته امداد قانع بوده و تمایلی به کار و تلاش و راه‌اندازی کسب و کار پردرآمد نداشته باشند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: کمیته امداد با همه توان از اشتغال و توانمند کردن مددجویان حمایت می‌کند و در این زمینه نیز طرح‌های اشتغال‌زایی موفقی را در سراسر نقاط این استان با مشارکت مددجویان اجرا کرده است.
وی اضافه کرد: افرادی که سال‌های متمادی از خدمات مستمری کمیته امداد استفاده می‌کنند، با اجرای سیاست توانمندسازی از چرخه حمایتی امداد خارج می‌شوند تا این نهاد به سمت کاهش آمار مستمری‌بگیران پیش رود.
این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بر اساس دستورالعمل‌های کمیته امداد، هر سال باید 10 درصد آمار مددجویان و تحت پوششی‌ها کاهش یابد.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در بخش مهم دیگری از صحبت‌های خود به موضوع انتخابات پیش‌روی مجلس اشاره کرد و تاکید کرد: تشویق و ترغیب مردم به آمدن پای صندوق‌های رای را وظیفه خود و هر مسئولی در نظام اسلامی می‌دانیم ولی این اطمینان را می‌دهیم که کمیته امداد به هیچ عنوان له یا علیه کاندیدی وارد انتخابات نمی‌شود.
وی یادآور شد: برای ما اصل، نظام و انقلاب است و هیچ‌گاه عاقبت خود را فدای تقویت و حمایت از دیگران نمی‌کنیم.
فرماندار بهمئی نیز در این دیدار گفت: عمل همه مسئولان و افراد جامعه با نیات آن‌ها سنجیده می‌شود و اگر در راه خدمت به مردم نیت خیری نداشته باشیم نتیجه‌ای نخواهیم گرفت.
محمدظاهر سیاوش افزود: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد همواره آماده خدمت‌رسانی به محرومان بوده و در این زمینه مردم این استان باید قدردان این نهاد حمایتی باشند.
وی ادامه داد: همه ما زیر چتر رهبری، در حال نوکری مردم هستیم و در این راه نباید کوتاهی و قصور داشته باشیم.
سیاوش بیان داشت: کمیته امداد نسبت به پالایش خانواده‌هایی که قابلیت خودکفایی دارند و نیز تحت حمایت قرار دادن افرادی که استحقاق آن را دارند، اقدام کند.
بالاترین مقام اجرایی در شهرستان بهمئی، افزایش کرامات انسانی و اعتماد به نفس مردم و مددجویان را از رسالت های کمیته امداد خواند و خاطرنشان کرد: کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مسیر گام برمی‌دارد.
سیاوش، شناسایی نقاط ضعف و برطرف کردن آن‌ها را از جمله عواملی دانست که موجب تسهیل در رسالت مهم نظام نسبت به محرومان می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول