اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمایت و سلامت مددجویان کمیته امداد فارس خبر داد:

پرداخت الکترونیکی کمک‌‌ها به مستمری‌بگیران

خبرگزاری فارس: معاون حمایت و سلامت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس گفت: کمک معیشت (مستمری) خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد به صورت متمرکز و الکترونیکی پرداخت می‌شود.

پرداخت الکترونیکی کمک‌‌ها به مستمری‌بگیران
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان فارس، عباس شکری اظهار داشت: از تسهیلات و فناوری الکترونیکی بانک‌ها برای تسریع سرویس‌دهی به مددجویان کمال استفاده را می‌بریم.
وی افزود: به اهتمام حوزه حمایت خانواده این کمیته و از طریق واحد مستمری این اداره کل، برای نخستین بار واریز متمرکز حقوق و مستمری 98 میلیاردی مددجویان به حساب سیبای خانوادهای زیر پوشش کمیته امداد این استان صورت پذیرفت.
معاون حمایت و سلامت کمیته امداد فارس اضافه کرد: برای رفاه حال مددجویان زیر پوشش و تسریع در پرداخت ماهانه کمک معیشت (مستمری) برای نخستین بار واریز سرانه حقوق ماهیانه و مستمری حدود 130 هزار خانوار از طریق واحد مستمری این استان صورت پذیرفت.
این مسئول ادامه داد: طی این خدمت جدید کمیته امداد فارس مبلغی در حدود 98 میلیارد ریال به حساب سیبای سرپرستان خانوار زیر پوشش واریز کرد که در نتیجه سرعت فرآیند دریافت و پرداخت اعتبارات ارسالی از سوی مرکز به حداقل زمان ممکن رسید.
شکری همچنین تصریح کرد: سرانه کمک معیشت خانواده‌ها در سال جدید 23 درصد افزایش پیدا کرده است.
معاون حمایت و سلامت خانوده کمیته امداد استان فارس در ادامه با اشاره به اینکه هدف امداد از این فرآیند به حداقل رساندن زمان دریافت حقوق مددجویان است، بیان کرد: استفاده از تسهیلات جدید الکترونیکی بانک‌ها در راستای بالا بردن کیفیت خدمات ارائه شده در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس از اولویت‌های علمکرد این معاونت بوده که امید داریم با بهره‌‌گیری از تکنولوژی‌های جدید، انتقال کمک‌ها و مساعدت‌های امداد به نحو شایسته صورت پذیرد.
وی افزود: برای تسریع در سرویس‌دهی به مددجویان زیر پوشش کمال استفاده را از تسهیلات و امکانات بانکی را می‌کنیم تا افراد زیر پوشش برای دریافت حقوق و مستمری خود دچار مشکلات زمانی نشده و به راحتی از طریق سیستم‌های بانکی در اسرع وقت حقوق خود را دریافت کنند.
شکری در ادامه گفت: تاکنون واریز حقوق مددجویان از طریق کمیته مرکزی صورت می‌پذیرفت که زمانی طولانی برای این امر اختصاص می‌یافت و با استفاده از روش جدید دریافت‌ها از مرکز و متعاقب آن پرداخت حقوق به مددجویان از طریق سیستم‌های الکترونیکی بانکی به حداقل زمان ممکن می‌رسد. 
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول