اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد

برگزاری جشنواره وبلاگ‌های دینی با حضور 5 هزار وبلاگ

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: جشنواره سراسری وبلاگ‌های دینی نیز با حضور 5 هزار وبلاگ در سال جاری برگزار شد.

برگزاری جشنواره وبلاگ‌های دینی با حضور 5 هزار وبلاگ

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام علی دشتکی صبح امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: معاونت فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر با توجه به راهبردها و سیاست‌های انجام شده نسبت به تشکیل دبیرخانه این ستاد اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در سه بخش مفاهیم، پژوهش‌ها، آموزش‌های قرآنی و تبلیغات و ترویج پیگیری می‌شود، افزود: تاسیس و راه‌اندازی فرهنگ عاشورایی از فعالیت‌های ویژه این ستاد است در طول سال فعالیت‌های پژوهشی را به صورت منسجم انجام می‌دهد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری نمایشگاه تخصصی امام حسین (ع) خبر داد و یادآور شد: تاسیس و راه‌اندازی بزرگترین هئیت مجازی استان زنجان با عضویت کشورهای مختلف و برگزاری دوره‌های ویژه برای اصناف از برنامه‌های این ستاد است.

وی با اشاره به تربیت 50 مربی قصه‌گوی دینی ادامه داد: باشگاه نگاه جوان نیز به صورت خودجوش در گروه‌های همسن و سال در گروه‌های سه تا 15 نفره فعالیت‌های خود را ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام دشتکی با بیان اینکه تا کنون 300 گروه باشگاه نگاه جوان تشکیل شده است، یادآور شد: جشنواره سراسری وبلاگ‌های دینی نیز با حضور 5 هزار وبلاگ در سال جاری برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری نمایشگاه فرهنگ عاشورایی با حضور 21 کشور جهان از برنامه‌های این ستاد در سال جاری بود، افزود: ساخت نماهنگ عاشورایی و برگزاری نشست‌های بصیرتی از دیگر فعالیت‌های انجام شده در این زمینه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای جشنواره پیوست فرهنگی خبر داد و افزود: در این جشنواره از دستگاه‌های غیر فرهنگی که برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌کنند، تجلیل شد.

وی با اشاره به برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس، مساجد و دانشگاه‌های استان خبر داد و اضافه کرد: در مراسم اعتکاف سال جاری نیز 10 هزار معتکف حضور داشتند که 85 درصد این افراد جوانان زیر 25 سال بودند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول