اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وبلاگ تخصصی کانون شهید آوینی در شهرستان طارم راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید آوینی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری باید اطلاعات خود را به روز کنند، گفت: در همین راستا وبلاگ تخصصی کانون شهید آوینی راه‌اندازی شد.

وبلاگ تخصصی کانون شهید آوینی در شهرستان طارم راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط عمومی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان، رقیه صفاری اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های روز افزون که جهان را در خود فرا گرفته است، کانون‌های فرهنگی و هنری نیز باید اطلاعات خود را به روز کنند.

وی با اشاره به اینکه داشتن اطلاعات به روز و آگاه کردن مسئولان از مشکلات این منطقه از اهداف راه‌اندازی این سایت است، خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی این سایت بسیاری از مشکلات و موانع این کانون برطرف خواهد شد.

مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید آوینی با بیان اینکه این کانون برنامه‌های متنوعی را در طول سال برگزار می کند، خاطر نشان کرد: کانون فرهنگی و هنری شهید آوینی در نظر دارد، نوروز سال 1391 دومین جشنواره بازی‌های محلی را در این منطقه برگزار کند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول