اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان:

گسترش فرهنگ اسلامی در فضای مجازی هدف وبلاگ‌نویسان باشد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس نهم با بیان اینکه وبلاگ‌نویسی دینی ابزاری شکست‌ناپذیر در تهاجم و تبادل فرهنگی به شمار می‌‌رود، گفت: گسترش فرهنگ اسلامی در فضای مجازی هدف وبلاگ‌نویسان باشد.

گسترش فرهنگ اسلامی در فضای مجازی هدف وبلاگ‌نویسان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر عبادی پیش از ظهر امروز در جمع وبلاگ‌نویسان مرکز وبلاگ‌نویسی دینی خراسان‌جنوبی اظهار داشت: امروزه غرب تنها راه گسترش مفاهیم و نقشه‌های خود را در تحریک احساسات کاربران اینترنتی دنبال می‌کند.

وی افزود: در این راستا وبلاگ‌نویسان دینی باید بتوانند ضمن ترویج مبانی زیبای اسلام در این فضا، خود را به مفاهیم اهل‌بیت(ع) نیز پیوند دهند.

* وبلاگ‌نویسی دینی کاری بس مهم در عرصه مجازی است

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس نهم تصریح کرد: زمانی که احساسات فرد دستخوش تغییراتی شود می‌توان بدون مشکلی بر روی فکر و اندیشه آنان کار کرد.

عبادی یادآور شد: وبلاگ‌نویسی دینی کاری بس مهم در عرصه مجازی است که از طریق آن می‌توان بسیاری از کاربران را به سمت و سوی دین و مبانی ناب اسلامی فراخواند.

وی ادامه داد: شرایط موجود در این فضا به گونه‌ای است که می‌توان به راحتی بر ذهن افراد تأثیر گذاشت و چه خوب است که ما به‌ عنوان یک مسلمان بتوانیم در این فضا جاذبه‌ای را ایجاد کنیم تا بُعد احساسی و متعالی انسان‌ها را پرورش و شکوفا سازیم.

* باید در عرصه مجازی بسیاری از مشکلات عقلانی را رفع کنیم

نماینده منتخب مردم بیرجند و درمیان در مجلس نهم افزود: اثرگذاری بر کاربران در این فضا تنها از دو طریق کار بر روی احساسات و اندیشه‌های کاربران امکان‌پذیر است.

عبادی با اشاره به اینکه باید در عرصه مجازی بسیاری از مشکلات عقلانی را رفع کنیم، تأکید کرد: باید گسترش فرهنگ اسلامی ایرانی در فضای مجازی یکی از مهمترین اهداف وبلاگ‌نویسان باشد.

وی یادآور شد: امید است با تلاش روزافزون مرکز توسعه وبلاگ‌نویسی دینی شاهد درخشش بیشتر این گروه در عرصه مجازی باشیم.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول