اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس فضای مجازی استان اردبیل:

سایت‌ها و وبلاگ‌های غیرقانونی بسته می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس فضای مجازی استان اردبیل گفت: با هدف ساماندهی سایت‌ها و وبلاگ‌های شناسنامه‌دار مجموعه‌های غیرقانونی در این قالب شناسایی و از فعالیت آنها ممانعت می‌شود.

سایت‌ها و وبلاگ‌های غیرقانونی بسته می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی اردبیل، اکبر امینی در جلسه مسئولان پلیس فضای مجازی در اردبیل اظهار داشت: برخورد جدی و قانونی با گردانندگان این سایت‌ها و وبلاگ‌های فاقد اعتبار انجام شده و تلاش می‌کنیم تا این مجموعه‌ها نتوانند به برخی اقدامات غیرقانونی دست بزنند.

وی تصریح کرد: با تلاش پلیس فضای مجازی اردبیل تاکنون 77 سایت و وبلاگ غیرقانونی شناسایی شده و با عوامل آن برخورد لازم انجام شده است.

امینی با هشدار به افرادی که چنین مجموعه‌ها و فضای مجازی را جولانگاه تبلیغات غیرمجاز خود کردند، خاطرنشان کرد: با افرادی که در فضای مجازی و در قالب سایت و وبلاگ اقدام به کلاهبرداری کنند، برخورد قاطع انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: تیم ویژه پلیس فضای مجازی اردبیل فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده و گردانندگان این مجموعه‌ها را تحت پیگرد قانونی قرار داده است.

به گزارش فارس، رئیس پلیس فضای مجازی استان اردبیل با هشدار به مردم و شهروندان در توجه نکردن به تبلیغ‌کنندگان مجموعه‌های سایت و وبلاگ‌های غیرقانونی گفت: افراد در حریم‌های اینترنتی و درخواست خدمات از محل‌های مشخص دقت کنند تا مبادا دچار افراد کلاهبردار و بد سابقه شوند.

وی بیان کرد: فعالیت پلیس فضای مجازی سبب شده تا جرایم رایانه‌ای و برخی فعالیت‌های غیرقانونی در این زمینه به حداقل برسد.

امینی پیچیدگی این جرایم را نیز بیان کرد و افزود: هر چه‌قدر استفاده از این فضا بیشتر می‌شود، ضرورت دارد خانواده‌ها با نظارت مستقیم خود در کاهش جرایم رایانه‌ای فرزندان خود را آگاه کرده و اجازه ندهند برخی اقدامات انجام شود.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول