اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری زنجان خبر داد

جمع‌آوری 965 میلیون کمک مردمی در خانه انفاق و احسان زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری زنجان گفت: از زمان افتتاح خانه انفاق 965 میلیون ریال کمک مردمی در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 965 میلیون کمک مردمی در خانه انفاق و احسان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان زنجان، محمد علی عباسی اظهار داشت: پس از آغاز به کار خانه انفاق، احسان و نیکوکاری در زنجان طرح های مختلفی در این مرکز اجرا شده است.

وی با اشاره به جمع‌آوری کمک به مردم سومالی به مبلغ 19 میلیون و 21 هزار ریال در این مرکز اضافه کرد: میزان فطریه جمع‌آوری شده در خانه انفاق 18 میلیون و 372 هزار ریال بوده است.

مسئول خانه انفاق، احسان و نیکوکاری زنجان در ادامه با اشاره به اینکه یک میلیون و 482 هزار ریال فطریه سهم سادات نیز در این مرکز نیکوکاری جمع‌آوری شده است، اضافه کرد: مبلغ کفاره‌های جمع‌آوری شده پس از افتتاح خانه انفاق سه میلیون و 19 هزار ریال بوده است.

وی همچنین با اشاره به جمع‌آوری 13 میلیون و 408 هزار ریال صدقات مردمی در خانه انفاق افزود: پس از افتتاح خانه انفاق 43 صندوق کوچک در بین متقاضیان توزیع شده است.

عباسی کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب نذورات قربانی را سه میلیون و 610 هزار ریال عنوان و تصریح کرد: در راستای اجرای طرح کوثر نیز بیش از دو میلیون ریال کمک در این مرکز جمع‌آوری شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه 965 میلیون و 195 هزار ریال از کمک های مردمی در این مرکز نیکوکاری وصول شده است، افزود: تعهد حامیان برای پرداخت کمک هزینه به ایتام تحت سرپرستی نیز یک میلیارد و 927 میلیون ریال است که در صورت عمل کردن حامیان به تعهدات خود، مجموع کمک‌های این مرکز در طول یک سال به دو میلیارد و 892 میلیون ریال می‌رسد.

انتهای پیام/و۳۰/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول