اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل خبر داد

بهره‌مندی 860 مددجوی کمیته امداد از تسهیلات مشاغل خانگی

خبرگزاری فارس: معاون خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل گفت: 860 نفر مددجوی زیر پوشش کمیته امداد استان اردبیل در سال گذشته از تسهیلات مشاغل خانگی استفاده کردند.

بهره‌مندی 860 مددجوی کمیته امداد از تسهیلات مشاغل خانگی

صفر توحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: این حمایت با ایجاد بسترهای اشتغال برای خانواده‌های تحت پوشش انجام شده و پیش‌بینی می‌کنیم امسال نیز در فرصت باقی‌مانده برای جذب تسهیلات مشاغل خانگی پرداختی‌ها به متقاضیان ادامه پیدا کند.

وی تصریح کرد: برای بهره‌مندی این تعداد افراد از تسهیلات اشتغالزایی بالغ بر سه میلیارد تومان به متقاضیان پرداخت شده و همچنان این روند ادامه دارد.

توحیدی در ادامه خاطر نشان کرد: سقف تسهیلات اعطایی پنج میلیون تومان می‌باشد که به متقاضیان از طریق معرفی به بانک‌ها انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: علاوه بر خانواده‌های زیر پوشش این نهاد سایر اقشار نیازمند نیز در صورت درخواست و تقاضای استفاده از این تسهیلات در صورت مستحق بودن با ارایه مدارک لازم می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

وی یکی از اولویت‌های امسال کمیته امداد را نیز در توانمندسازی مددجویان و خانواده‌های تحت پوشش پرداخت تسهیلات اشتغالزا توصیف کرد و ادامه داد: در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا از طریق منابع بانکی و منابع در اختیار کمیته امداد بحث اشتغال و خودکفایی خانواده‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون خودکفایی کمیته امداد استان اردبیل با قدردانی از برخی از خیرین و انسان‌های نیکوکار در فراهم کردن بستر اشتغال و کار و تولید برای افراد زیر پوشش کمیته امداد بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین معضلات مددجویان ما ایجاد فرصت‌های اشتغال برای آنها است که می‌تواند محور اصلی فعالیت کمیته امداد در رسیدن به هدف‌گذاری اصلی در توانمندی خانواده‌ها باشد.

توحیدی با اعلام این‌که 31 هزار خانوار در قالب 69 هزار نفر از حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت: یکی از مؤلفه‌های تألیف شده برای کمیته امداد مشارکت جمعی در تحقق اهداف عالیه نظام است که به جد محرومیت‌زدایی و رفع برخی از معضلات و مشکلات را دنبال می‌کنیم.

وی در ادامه سخنان خود به نامگذاری سال به نام تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی اشاره کرد و افزود: در تحقق مطالبه مقام معظم رهبری همه مسئولان و دست‌اندرکاران نظام با همراهی سرمایه‌گذاران باید تلاش کنند تا زمینه یک تحول واقعی در حوزه تولید ملی فراهم شود که این خود بستر کار و مشاغل جدید است.

توحیدی در پایان تصریح کرد: فلسفه نامگذاری سال اگر به خوبی مورد توجه و دقت قرار گیرد از بین بردن آثار تحریم و تهدید دشمنان است تا با توانمندسازی بخش اقتصادی بتوان زمینه یک رشد و بالندگی بیشتر را فراهم کرد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول