اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای سال جدید

اولویت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، سیاست‌های کاری و اولویت‌های این نهاد حمایتی را در این استان اعلام کرد.

اولویت‌های کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی صبح امروز در نشستی با حضور پرسنل کمیته امداد در شهرستان بویراحمد اظهار داشت: بر اساس تصمیمات شورای مرکزی امداد و فرامین رهبر معظم انقلاب، تامین نیازهای اساسی خانواده‌ها، افزایش ضریب نفوذ خدمات حمایتی، ارتقای سطح مطلوبیت، جامعیت و کفایت خدمات و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و جامعه هدف کمیته امداد از جمله سیاست‌های مهم این نهاد در سال جاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: حفظ کرامت انسانی مددجویان، کاهش آسیب‌های اجتماعی و رشد معنوی و فرهنگی در خانواده‌های مددجو، افزایش رضایت خانوارهای خدمت گیرنده، توسعه مشارکت‌های مردمی و ارتباط بیشتر با خیرین استانی و کشوری، افزایش تعامل با بانک‌ها و دیگر ادارات و بهبود نظام اطلاع‌رسانی از دیگر اولویت‌های کاری و سیاست‌های این نهاد حمایتی در استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: در سال جدید برای بهبود کمی و کیفی خدمات به نیازمندان از هم‌فکری و همکاری همه مردم، کارشناسان، مسئولان ارشد استانی و پرسنل کمیته امداد استفاده خواهد شد. 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری افزود: سیاست توانمندسازی خانواده‌های مددجو در سال 91 بنا به تاکیدات معظم‌له با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کمیته امداد در سال جدید با انگیزه و توان بیشتر در راه خدمت‌رسانی به محرومان گام برخواهد داشت.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتخاب حکیمانه شعار سال 91 از سوی مقام معظم رهبری گفت: بدون شک سیاست‌های کاری این نهاد حمایتی متناسب با نام‌گذاری سال جدید و متاثر از آن خواهد بود ولی بنا به تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد استمرار جهاد اقتصادی با محوریت توانمندسازی خانواده‌های نیازمند، این مهم یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های اصلی در سال 91 خواهد بود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول