اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب(س)

دیدار مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با پرستاران

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار با پرستاران شاغل در بیمارستان‌های طرف قرارداد دیدار کرد.

دیدار مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی با پرستاران

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد خراسان جنوبی، محمد اکبری به همراه معاون حمایت و سلامت و جمعی از مسئولان این نهاد از پرستاران شاغل در بیمارستان‌های طرف قرارداد دیدار و از زحمات این بزرگواران تقدیر و تشکر نمود.

محمد اکبری کار پرستاران را از جمله کار‌های سخت عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم دعای خیر بیماران در تمامی مراحل زندگی بدرقه راه پرستاران باشد. 

مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی ضمن دیدار با پرستاران از بیماران بستری در بخش‌های مختلف دیالیزی عیادت و دلجوئی کرد.

 

*معافیت 38 نفر از فرزندان تحت حمایت از خدمت سربازی

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در راستای ارائه تسهیلات به فرزندان مددجویان تحت پوشش این نهاد و بر حسب پیشنهاد ستاد نیروهای مسلح و تصویب مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا مبنی بر معافیت تعدادی از مشمولان مددجوی امداد از انجام خدمت سربازی انجام گرفته است.

علی‌اکبر نخعی ادامه داد: طی سال گذشته تعداد 38 نفر از مشمولان، از خدمت سربازی معاف شدند.

وی افزود: این نهاد با هدف اعطای خدمات لازم به مددجویان و اقدامات حمایتی برای اقشار تحت پوشش با همکاری معاونت نیروی انسانی ستاد نیروهای مسلح یکی از فرزندان ذکور مادران فاقد همسر که دارای دو فرزند بالای 18 سال هستند می‌توانند از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: طی سال گذشته تعداد 334 نفر از فرزندان خانواده های تحت حمایت از کاهش خدمت سربازی بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول