اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد آبپخش خبر داد:

پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد آبپخش از پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش خبر داد.

پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش

به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، علی‌‌اکبر جوکار بعد از ظهر امروز در همایش زکات دشتی‌ اسماعیل‌خانی اظهار داشت: زکات یکی از مهم‌ترین فرایض و واجبات دین مبین اسلام است و کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال‌های اخیر نقش عمده‌ای در توسعه و ترویج فرهنگ زکات در جامعه داشته است.

وی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان دبیرخانه ستاد احیاء زکات بخش با بهره‌گیری از شیوه‌های تبلیغاتی راه را برای ترویج و توسعه فرهنگ زکات در جامعه فراهم کرده است.

جوکار زکات را وسیله تقرب به خداوند متعال دانست و ادامه داد: زکات همواره در قرآن کریم قرین با نماز مطرح شده و پرداخت زکات موجب خشنودی خداوند متعال و قبولی نماز می‌شود.

این مسئول افزود: اطاعت از دستورات خداوند متعال از مهم‌ترین ویژگی‌های مؤمنان حقیقی است و کسی که اطاعت دستورات خداوند متعال را پیشه می‌کند ترسی از آینده و اندوه گذشته را ندارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) آبپخش اذعان داشت: هدف کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) در ستاد احیاء زکات ساماندهی و تمرکز زکات جمع‌آوری شده است و با همکاری مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش توانسته‌ایم به موفقیت در این زمینه دست یابیم.

جوکار گفت: تبلیغ فرایض و دستورات الهی موقعیت و زمان نمی‌شناسد و باید از هر موقعیتی برای تبلیغ و ترویج زکات بهره‌ ببریم و نهادهای آموزشی در کنار نهاد‌های فرهنگی می‌توانند نقشی گسترده در ترویج زکات در جامعه ایفا کنند.

وی در ادامه با اشاره به رویکرد جدید کمیته امداد در ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان افزود: با ایجاد اشتغال می‌توانیم اقشار آسیب‌پذیر جامعه را توانمند کنیم و کاهش فقر سبب کاهش بزهکاری و مسائل اجتماعی در جامعه می‌شود.

رئیس کمیته امداد آبپخش از پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توسط کمیته امداد آبپخش خبر داد و یادآور شد: حمایت از مشاغل خانگی یکی از سیاست‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است و در سال 90 تعداد زیادی وام مشاغل خانگی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت شد که این روند در سال جاری تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول