اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چناران:

کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان سوق پیدا کرده است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی چناران گفت: موضوع اصلی کمیته امداد به سمت توانمندسازی و عزت مددجویان سوق پیدا کرده است.

کمیته امداد به سمت توانمندسازی مددجویان سوق پیدا کرده است

محمدعلی کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چناران اظهار کرد: کمیته امداد شجره طیبه‌ای است که خدمات کثیری به جامعه مددجویان ارائه می‌کند و از جمله خدمات بحث توانمندسازی و خودکفایی آنان است.

وی افزود: در این شهرستان با توانمندسازی مددجویان 10 درصد از مددجویان تحت پوشش کاهش یافته و در بحث توانمندسازی رتبه برتر استان را کسب کرده‌ایم.

وی ادامه داد: 410 خانوار مددجوی کمیته امداد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی شده‌اند و از تمام مزایای بیمه در حال و در آینده استفاده خواهند کرد.

کوثری بیان داشت: مددجویانی که توانمند شده‌اند برای آنان کارت همت صادر می‌شود و اولویت خدمات امداد به مددجویانی است که در این راستا فعالیت می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام چناران اشاره به اهدای جهیزیه به مددجویان کرد و گفت: در سال گذشته یک صد سری جهیزیه به مددجویان اعطاء شد و 81 نوعروس در انتظار جهیزیه هستند.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول