اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد

14 هزار فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد گیلان از ایجاد ۱۴ هزار فرصت شغلی مددجویان این کمیته در استان خبر داد.

14 هزار فرصت شغلی مددجویان کمیته امداد گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر حسین علی‌محمدی پیش از ظهر امروز در همایش استانی مدیران، معاونان، رؤسا و کارشناسان کمیته امداد گیلان در اردوگاه شهید مطهری چابکسر این شهرستان نقش کمیته امداد را در کاهش فقر خانواده‌ها تأثیرگذار دانست.

وی پرداخت تسهیلات به نیازمندان را برای توانایی آنها مهم خواند و تصریح کرد: گفتمان توانمندسازی در ابعاد مختلف کمیته امداد در بخش‌های مختلف نشان داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از فعالیت‌های کمیته امداد در امر توانمندسازی است افزود: کسانی که امر توانمندسازی در داخل خانواده‌ها را اجرا می‌کنند باید نیروهای توانمند باشند.

وی فعالیت آموزش و ایجاد انگیزه کارکنان کمیته امداد را خوب توصیف کرد و گفت: این امر نشان دهنده توانمندسازی کمیته امداد است.

علی‌محمدی واگذاری اختیار به کارکنان کمیته امداد را ضروری دانست و افزود: این موضوع موجب توانمندی کارکنان می‌شود.

وی توانمندسازی را سبب افزایش کارایی و انگیزه کارمندان عنوان کرد و اظهار کرد: سال گذشته بحث اشتغال با بسیج عمومی آغاز شد و انسجام کامل در بدنه کمیته امداد به وجود آمد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان افزود: از ۵۶ میلیارد تومان تسهیلات تاکنون ۵۰ میلیارد تومان آن اختصاص یافت که ۹۶ درصد در بحث خوداشتغالی و ۸۰ درصد در مشاغل خانگی بوده است.

وی از اشتغال ۱۴هزار مددجوی کمیته امداد گیلان در سال گذشته خبر داد و یادآور شد: جشن توانمندی کارکنان کمیته امداد گیلان باید برگزار شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول