اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان:

خودکفایی مددجویان مهم‌ترین سیاست کمیته امداد است

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان گفت: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان مهم‌ترین سیاست کمیته امداد است.

خودکفایی مددجویان مهم‌ترین سیاست کمیته امداد است

سید اکبر عدنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان با تبریک سال جدید اظهار داشت: در تمام ایام سال به جامعه تحت پوشش رسیدگی می‌کنیم و حمایت از افراد تحت پوشش هیچ زمانی متوقف نشده است.

وی افزود: در آستانه سال نو نیز برنامه‌های گسترده‌ای برای پشتیبانی از افراد زیر مجموعه داشتیم و به تدریج در ایام مختلف تعطیلات با خانواده‌های نیازمندان تحت پوشش دیدار می‌کنیم و با مشکلات آنها بیشتر آشنا می‌شویم.

رئیس کمیته امداد دشتستان خاطر نشان کرد: در دشتستان در چهار شاخه برازجان، آبپخش، سعدآباد و شبانکاره خدمات‌رسانی انجام می‌شود و در تمام روستاهای دشتستان نیز ماموران و نمایندگان کمیته امداد در امر شناسایی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف تلاش می‌کنند.

عدنانی با اشاره به برنامه‌ریزی کمیته امداد برای ایجاد اشتغال پایدار در بین مددجویان، رویکرد امداد در سه دهه قبل را حمایتی عنوان کرد و افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در آغاز دهه چهارم انقلاب به سمت توانمندسازی مددجویان پیش می‌رود و از مهم‌ترین برنامه‌های ما توسعه مشارکت‌های مردمی و جذب اعانات مردم شریف در راستای یاری‌رسانی به محرومین است.

وی اذعان داشت: در دشتستان تعداد 10 هزار و 250 خانوار تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند و در مجموع بیش از 25 هزار و 400 نفر را شامل می‌شوند و تلاش زیادی برای رضایت خاطر جامعه تحت پوشش انجام گرفته است.

رئیس کمیته امداد دشتستان یادآور شد: تمام دانش‌آموزان و دانشجویان تحت پوشش از خدمات رایگان تحصیلی برخوردار هستند و تمام هزینه‌های تحصیلی و شهریه این عزیزان توسط کمیته امداد تقبل می‌شود.

عدنانی گفت: باید از ظرفیت و توان موجود برای بهبود وضعیت افراد مستضعف و مستمند جامعه استفاده کنیم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول