اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان:

ارائه خدمات مناسب از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی است

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: ارائه خدمات مناسب، رضایت عمومی و توجه به درمان بیماران از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی در استان محسوب می‌شود.

ارائه خدمات مناسب از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی است

اکبر نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: بسیج جامعه پزشکی در طول سال گذشته اقدامات بسیار خوبی را در راستای ارائه خدمات پزشکی انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در راستای خدمات‌رسانی به مردم فعالیت‌های مختلفی را انجام می‌دهد، تصریح کرد: از ظرفیت‌های بسیج جامعه پزشکی برای ارتقای سلامت جامعه استفاده می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اقدامات لازم را در راستای ارتقای سلامت انجام می‌دهد، یادآور شد: ‌ویزیت رایگان بیماران و اعزام تیم‌های مختلف به مناطق محروم از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی استان زنجان به عنوان معین استان کردستان محسوب می‌شود، افزود: پزشکان استان در تخصص‌های مختلف به ارائه خدمات مختلف به بیماران در این استان می‌پردازند.

نظری از ارائه خدمات پزشکان استان زنجان در بیمارستان صحرایی استان کردستان خبر داد و گفت: در این بیمارستان خدمات مختلف پزشکی به بیماران ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه استان زنجان از نظر شاخص‌های بهداشتی در جایگاه مطلوبی قرار دارد، افزود: توجه به درمان بیماران از برنامه‌های این جامعه است.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه با رویکرد درمان، خلاهای درمانی در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد، یادآور شد: ارائه خدمات مناسب، رضایت عمومی و توجه به درمان بیماران از برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی محسوب می‌شود.

وی از آمادگی اعضای بسیج جامعه پزشکی برای ارائه خدمات مختلف به مردم مناطق محروم خبر داد و گفت: در این راستا اقدامات لازم از سوی بسیج جامعه پزشکی صورت می‌گیرد.

نظری با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی در مناسبت‌های مختلف در راستای اعزام پزشکان متخصص به مناطق محروم اقدام می‌کند، افزود: این پزشکان خدمات رایگان پزشکی را به بیماران ارائه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ارتباط بسیج جامعه پزشکی با مردم در مناطق محروم به صورت مطلوب ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی در مناطق محروم اقدامات مطلوبی انجام می‌شود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان زنجان برگزاری رزمایش‌های مختلف برای گروه‌های بهداشتی و درمانی برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در داخل و خارج را از برنامه‌های سال جاری عنوان کرد و گفت: تیم‌های اضطراری در این زمینه در استان تشکیل شده و از ظرفیت‌های این تیم‌ها استفاده می‌شود.

وی توانمند سازی نیروها را در قالب برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارها عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های لازم از دیگر برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان زنجان  است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول