اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

بسیج جامعه پزشکی عدالت اجتماعی را نهادینه کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند برپایی بیمارستان صحرایی ماژان بدون کمترین نقص و مشکلی را ستود و گفت: بسیج جامعه پزشکی با برپایی این بیمارستان عدالت اجتماعی را نهادینه کرد.

بسیج جامعه پزشکی عدالت اجتماعی را نهادینه کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی قاسم‌زاده نداف صبح امروز در بازدید از بیمارستان صحرایی ماژان با بیان اینکه بسیج امروز در ابعاد مختلف خدمت‌رسانی پیشگام است، اظهار داشت: بسیج سازندگی، بسیج جامعه پزشکی، بسیج دانشجویی و بسیج دانش‌‌آموزی در این سال‌ها اقدامات ارزشمند عمرانی، پزشکی، فرهنگی و عقیدتی را انجام داده‌اند که به سبب درگیر بودن بسیج جامعه پزشکی با سلامت مردم روستاها کارشان ارزشمند‌تر است.
وی با بیان اینکه در برخی روستاهای محروم افرادی هستند که به دلیل ناتوانی مالی نمی‌توانند به درمان بیماری‌های خود بپردازند و حتی از بیماری خود اطلاعی ندارند، یادآور شد: روستاییان محروم خراسان جنوبی به ویژه شهرستان بیرجند چشم‌انتظار خدماتی از جنس خدمات بسیج جامعه پزشکی هستند.
فرماندار بیرجند با اعلام آمادگی برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی در دیگر نقاط بیرجند تاکید کرد: خشکسالی‌ها بر محرومیت‌ روستاها افزوده است هرچند در این سال‌ها و بعد از روی کار آمدن دولت نهم تا اندازه‌ای مردم روستایی به ماندن در روستاها امیدوار شدند.
قاسم‌زاده نداف اضافه کرد: خشکسالی‌ها سبب شده که بیش از 100 روستای شهرستان امروز با تانکر سیار آبرسانی شود و کشاورزی را نیز از رونق انداخته است.
وی گفت: خدماتی که نظام در زمینه‌های مختلف و از سوی گروه‌های خدمت‌رسان انجام می‌دهد در مقابل قدرشناسی مردم چیزی نیست، اما مردم ما به سبب همین قدرشناسی از خدماتی از جنس بیمارستان صحرایی استقبال می‌کنند.
فرماندار بیرجند ادامه داد: برنامه‌های جامعی در استان به ویژه شهرستان بیرجند برای روستاییان پیش‌بینی شده که مهم‌ترین آنها پرداخت تسهیلات برای اشتغال‌زایی در روستاها، حمایت از مشاغل خانگی و استقرار مراکز بهداشتی و درمانی در روستاهای پرجمعیت است.
قاسم‌زاده نداف که از بیمارستان صحرایی ماژان رضایت کامل داشت، افزود: در این بازدید چیزی جز زیبایی ندیدم و تلاش می‌کنیم تا زمینه خدمت‌رسانی بسیج جامعه پزشکی در روستاهای بیرجند را بیشتر فراهم کنیم.
وی گفت: استقرار تیم‌های پزشکی در روستاها سبب پیوند بیشتر مردم با نظام و دولت و افزایش رضایت‌مندی آنان می‌شود و بسیج جامعه پزشکی نیز باید تلاش کند تا خدمات خود را به همه روستاهای محروم ارائه دهد.
فرماندار بیرجند اظهار داشت: مسئولان شهرستان آمادگی دارند تا در هر زمینه‌ای با بسیج همکاری داشته باشند که این همکاری قطعا با برپایی عالی بیمارستان صحرایی ماژان بیشتر خواهد شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول