اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول بسیج جامعه پزشکی اردکان خبر داد:

عضویت 100 پزشک اردکانی در بسیج جامعه پزشکی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان از عضویت بیش از 100 پزشک متخصص و عمومی در بسیج جامعه پزشکی این شهرستان خبر داد.

عضویت 100 پزشک اردکانی در بسیج جامعه پزشکی
محمد مروتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردکان با اشاره به اعزام اکیپ پزشکان به مناطق محروم شهرستان اردکان اظهار داشت: این اکیپ متشکل از پزشکان متخصص و عمومی بسیجی شهرستان در 20 مرحله به روستاهای محروم بخش‌های اردکان، عقدا و خرانق اعزام شده‌اند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان از عضویت بیش از 100 پزشک اردکانی در بسیج جامعه پزشکی شهرستان اردکان خبر داد و اضافه کرد: پزشکان متخصص و عمومی بسیجی شهرستان ضمن ویزیت بیماران، داروی رایگان نیز در اختیار آنان قرار می‌دهند.
مروتی از اجرای طرح سنجش سلامت نمازگزاران نیز خبر داد و یادآور شد: این طرح در محل مصلی نماز جمعه شهرهای اردکان و احمدآباد اجرا شده است.
وی هدف از اجرای این طرح را ارتقا سلامتی مردم مومن و متعهد شهرستان اردکان عنوان کرد و بیان داشت: پزشکان بسیجی شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون در پنج نوبت نمازگزاران را معاینه و آزمایش کامل کرده‌اند.
معاون رفاهی نظام پزشکی شهرستان اردکان با اشاره به برگزاری گردهمایی پزشکان شهرستان‌های اردکان و میبد در کانون امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: این گردهمایی اول شهریورماه به مناسبت روز پزشک و به منظور همفکری و تعامل بیشتر پزشکان و متخصصان این دو شهرستان برگزار شد.
محمد مروتی ادامه داد: در این مراسم از پزشکان و متخصصان نمونه شهرستان‌های اردکان و میبد تجلیل و با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات آنان قدردانی شد.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان از برگزاری بیش از 10 سمینار و همایش با حضور پزشکان، پرستاران،بهیاران، تکنسین‌های اتاق عمل و ماماهای شهرستان اردکان در سال جاری خبر داد.
مروتی اضافه کرد: برگزاری سمینارهای اورژانس روان‌پزشکی ویژه رده پرستاران، آشنایی با مبانی حاکمیت بالینی در دو نوبت، اخلاق اداری، مدیریت پسماندهای بیمارستانی و آشنایی با اطفای حریق در محل فرهنگسرای آیت‌الله خاتمی، نشان‌دهنده توجه و اهتمام شبکه بهداشت و درمان شهرستان به امر ارتقا و تقویت علمی و اخلاقی کارکنان این مجموعه است.
وی ادامه داد: کارگاه دو روزه روش تحقیق در روزهای 20 و 21 تیرماه با حضور همه کارکنان بیمارستان و شبکه بهداشت و درمان در سالن آموزش بیمارستان ضیایی اردکان برگزار شد.
مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردکان همچنین از استخدام و به کارگیری 16 پرستار در حوزه شبکه بهداشت و درمان شهرستان خبر داد و اذعان داشت: نشست توجیهی نیروهای جدیدالورود طرح و استخدام پیمانی در اوایل آبان ‌ماه با حضور مسئولان تمام واحدها و سوپروایزرهای بیمارستان ضیایی انجام شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول