اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تاکید بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای حضور مردم در انتخابات

خبرگزاری فارس: پایگاه مقاومت شهید طالبی دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاهیان، پزشکان و دانشجویان این دانشگاه بر حضور همه جانبه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کردند.

تاکید بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای حضور مردم در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، دانشگاهیان، دانشجویان و بسیجیان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با انتشار بیانیه‌‌ای با حمایت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی ایران از مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: انتخابات به‌عنوان مهم‌ترین دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی و از شاخصه‌های بارز یک نظام ‌مردم‌سالار دینی و تداوم‌بخش حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی در مسیر رشد، توسعه و بالندگی است.

ملت ما با حضور خویش پای صندوق‌های رای در روز 12 اسفند با خلق حماسه‌ای دیگر موجب عقب راندن دشمنان قسم خورده و کور شدن چشم شیاطین روزگار خواهند شد. ملت شریف ایران  با حضور در همه عرصه‌های انتخاباتی که به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران برگزار شده، نشان دادند که پشتیبان ولایت  فقیه و لبیک‌گوی منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌اله خامنه‌ای (مدظله العالی) بوده و تداوم بخش آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) می‌باشند.

مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف، تجلی  قدرت اجتماعی- سیاسی و مشروعیت نظام جمهوری اسلامی بوده که این قدرت از عوامل بازدارنده در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی  محسوب شده و از آنجا که کشور عزیزمان ایران ام‌القرای ممالک اسلامی  است، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان دهنده کار آمدی و مردمی بودن این نظام است. و همین خصیصه دلیل الگو پذیری مردم کشورهای منطقه از انقلاب ایران شده و لذا نظر به اینکه مجلس عصاره نخبگان ملت است و در موقعیت کنونی که چشم جامعه جهانی به سمت این  انتخابات دوخته شده  است، ملت ما با انتخاب اصلح و تشکیل مجلسی توانمند، پر بازده، کارآمد و تاثیرگذار در عرصه های داخلی وخارجی  نشان خواهند داد در مسیر انقلاب  از همیشه بیدارتر و با هوشیاری درخت تنومند این انقلاب را از گزند دسیسه‌های استکبار  جهانی مصون نگه می‌دارند.

بدون شک حضور حداکثری و برگزاری انتخابات آزاد و سالم، مهم‌ترین خواسته مقام معظم رهبری و زمینه افزایش بیش از پیش اعتماد  مردم به نظام را فراهم می آورد، پس بیاییم با حضور خویش در روز 12 اسفند با انتخاب نمایندگان اصلح، برگ زرین دیگری از تاریخ پر افتخار کشورمان را ورق بزنیم.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول