اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کردستان:

جذب پزشکان هدف اصلی بسیج جامعه پزشکی کردستان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامع پزشکی استان کردستان گفت: هدف اصلی سازمان بسیج جامع پزشکی این استان جذب پزشکان بیشتر است.

جذب پزشکان هدف اصلی بسیج جامعه پزشکی کردستان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، طیب قدیمی صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در کرستان با اعضای شورای بسیج جامعه پزشکی استان در پادگان توحید سنندج اظهار کرد: در طول سال‌های اخیر همکاران ما به منظور توسعه و پیشرفت این سازمان از هیچ تلاش فروگذار نبوده و تمام توان خود را به کار بسته‌اند.

وی افزود: با توجه به وجود معنویات و اخلاق اسلامی در جامعه موفق به تشکیل حلقه‌های صالحین در این سازمان شده‌ایم که برای توسعه این حلقه‌ها نیازمند حمایت و همکاری مسئولان مربوطه هستیم.

رئیس سازمان بسیج جامع پزشکی استان کردستان با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در سطح استان پرداخت و خاطر نشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان موفق به اجرای دو طرح برپایی چادرهای سلامت و طرح چهره به چهره شده است.

به گفته وی، در طرح چادرهای سلامت که در سطح شهر برپا می‌شود، خدماتی همچون تست قند خون، فشار خون، قد و وزن به مراجعه کنندگان ارائه می‌شود.

قدیمی در ادامه به نحوه اجرای طرح چهره به چهره نیز اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف همکاری یا جذب پزشکانی که قصد همکاری با این سازمان را دارند در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: اگر هر کدام از پزشکان ویزیت یک نفر را قبول کنند گام بزرگی برای پیشرفت این سازمان برداشته شده است.

وی در پایان اضافه کرد: طرح جذب پزشک و ویزیت رایگان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین طرح‌های این سازمان است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول