اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پژوهشکده بسیج جامعه پزشکی:

پژوهشکده مجازی بسیج پزشکی گامی در به روز شدن اطلاعات است

خبرگزاری فارس: مدیر پژوهشکده بسیج جامعه پزشکی گفت: پژوهشکده مجازی بسیج پزشکی گامی در به روز شدن اطلاعات است.

پژوهشکده مجازی بسیج پزشکی گامی در به روز شدن اطلاعات است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی، بنیامین عبدالحسینی اظهار داشت: تقریبا هشت‌ماه است که این پژوهشکده آغاز به کار کرده است که خود نیز دارای چهار مجموعه کلی پژوهشکده مجازی بیوتکنولوژی پزشکی، پژوهشکده مجازی سلامت ایمنی و محیط زیست، پژوهشکده مجازی حوادث و بلایا و پژوهشکده اسلام و سلامت پایدار است.
مدیر پژوهشکده بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: پژوهشکده مجازی سازمان بسیج جامعه پزشکی به منظور یکپارچه‌سازی و انسجام‌بخشی توان علمی اقشار اندیشه‌ورز جهت مشارکت فعال و موثر در عرصه نهضت نرم‌افزاری و تولید علم از طریق بهره‌گیری از بستر مجازی فعالیت می‌کند.
وی بیان کرد: از جمله اهداف این پژوهشکده فعالیت در بحث تخصصی و جمع‌آوری منابع محدود و کم یاب است.
عبدالحسینی افزود: همچنین پژوهشکده مجازی اسلام و سلامت پایدار در زمینه گیاهان دارویی و روش‌های طبی معرفی شده توسط اسلام منطبق با نیاز روز و پژوهشکده بیوتکنولوژی در زمینه داروهای جدید با اولویت در داروهای بیوتکنولوژیک دارد، اقداماتی انجام داده است.
وی خاطرنشان کرد: پژوهشکده سلامت ایمنی و محیط زیست در زمینه بهداشت سلامت و ایمنی محیط کار برای کارگران و کارمندان و پژوهشکده حوادث و بلایا برای مدیریت در بحران پایه‌ریزی شده است.
مدیر پژوهشکده بسیج جامعه پزشکی اظهار داشت: مهم‌ترین کارهای یک پزشک به روز بودن اطلاعاتش است به همین علت سازمان بسیج جامعه پزشکی پزشکی درصدد تهیه نرم‌افزاری افتاد که در موارد پزشکی بتواند نیاز افراد را بر طرف کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول