اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی اصفهان:

پزشکان بسیجی حضور فعالی در نهمین انتخابات نمایندگان مجلس دارند

خبرگزاری فارس: رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی اصفهان گفت: بسیاری از کاندیدای این دوره از انتخابات نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پزشکان بسیجی هستند.

پزشکان بسیجی حضور فعالی در نهمین انتخابات نمایندگان مجلس دارند

محسن گلچین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: پزشکان بسیجی به دلیل دو وجه امتیازی که نسبت به اقشار دیگر مردم دارد، نقش کارآمدی در حوزه بسیج جامعه پزشکی می‌توانند بازی کنند.

وی بیان داشت: از آنجایی که پزشکان از نزدیک با مشکلات مردم در ارتباط هستند و سختی مردم را لمس کردند و بسیجیان نیز در مواقع سخت و بحرانی  کشور حضور فعالی داشتند بنابراین این دو ویژگی یکجا در پزشکان بسیجی جمع شده و بنابراین بهتر می‌توانند در مجلس نمایندگی مردم را بر عهده داشته باشند.

رئیس درمانگاه شهدای بسیج اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی یک مرجع قانون‌گذار است و باید وضع کننده قانون قاطع و کامل در تمام شرایط باشد به خاطر نقش مهم و حساسیت ویژه‌ای که دارد لازم است که به شکل مطلوبی در انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی حضور داشته باشیم.

گلچین ادامه داد: بسیاری از کاندیدای این دوره از انتخابات از اعضای بسیج جامعه پزشکی اصفهان هستند که این حضور فعال را در دوره‌های قبل هم شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه از کاندیدای مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که وضعیت کنونی سلامت کشور که مورد اعتراض اعضای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و عامه مردم است را ساماندهی کنند.

رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی اصفهان وی با بیان اینکه از کاندیدای نمایندگی مجلس نهم شورای اسلامی انتظار داریم که با داشتن طرح و برنامه قدم به مجلس بگذارند، اظهار داشت: افرادی باید به مجلس راه یابند که توانایی رفع معضلات بهداشت و درمان را داشته باشند.

وی وظیفه یک بسیجی در جامعه پزشکی، تشویق حداکثری مردم به حضور بیشتر در این دوره از انتخابات دانست و گفت: یک بسیجی در ارتباط با مشکلات جامعه احساس مسئولیت می‌کند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول