اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

بسیج جامعه پزشکی در راستای بصیرت‌افزایی بکوشد

خبرگزاری فارس:فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: بسیج جامعه پزشکی در راستای بصیرت‌افزایی و تولید علم بکوشد.

بسیج جامعه پزشکی در راستای بصیرت‌افزایی بکوشد
‌به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامعلی ابوحمزه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری از جامعه پزشکی بصیرت‌افزایی و تولید علم است که بسیج جامعه پزشکی باید در این راه بکوشند.
وی تصریح کرد: مهندسی فرهنگی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، تولید علم و جنبش نرم‌افزاری از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است که باید این موضوعات نیز مورد توجه قرار گیرند.
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با بیان اینکه  بسیج جامعه پزشکی بازوی توانمند در عرصه سلامت است، خاطر نشان کرد: پزشکان در دوران هشت سال دفاع نقش بسیار موثری در جبهه‌های جنگ داشتند و امروز نیز در عرصه سلامت جامعه  رسالت بسیار سنگینی بر عهده دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با تاکید بر اینکه پزشکان و اعضای جامعه پزشکی در عرصه دفاع مقدس منشاء خدمات و برکات فراوانی بوده‌اند، بیان داشت: سلامت خانواده سلامت جامعه را به دنبال دارد و با جامعه سالم است که می‌توان به توسعه دست یافت.
مجید رمضانی اظهار داشت: پزشکان در تامین سلامت مردم نقش موثری بر عهده دارند و از جایگاه ویژه‌ای در جامعه برخوردارند.
وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی خاطر نشان کرد: فعالیت چشمگیر و حضور موثر این قشر در برنامه‌های مختلف اعم از کمک‌رسانی در زلزله بم و طرح اردوهای هجرت و حضور در مناطق دور افتاده بر هیچ کس پوشیده نیست.
وی در ادامه آمادگی دانشگاه علوم پزشکی اراک را برای همه نوع همکاری در زمینه خدمت رسانی به مردم مناطق محروم و دور افتاده اعلام کرد.
گفتنی است در پایان این مراسم حکم انتصاب صابر جباری به سمت سرپرست بسیج جامعه پزشکی استان مرکزی به وی اهدا شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول