اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران:

کانون بسیج پزشکی در مازندران تشکیل شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران بر تشکیل کانون بسیج پزشکی در مازندران تاکید کرد.

کانون بسیج پزشکی در مازندران تشکیل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، محمد خورشیدی بعد از ظهر امروز در همایش بسیجیان تامین اجتماعی استان مازندران که در سالن اجتماعات مدیریت و درمان مازندران در قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه بسیج تنها یک نیروی نظامی نیست، اظهار کرد: بسیج تفکری است که در همه عرصه‌های نظام و انقلاب خود را نشان داده است.
وی افزود: اگر ایثارگری‌های بسیجیان در طول هشت سال دفاع مقدس نبود سرنوشت جنگ به گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.  
خورشیدی فکر بسیجی را عامل اصلی حفظ نظام عنوان کرد و با اشاره به تهدیدات دشمنان به این نکته اشاره کرد: با وجود این همه ترفندها و خبایث، علت اینکه دشمنان به حمله نظامی دست نمی‌زنند تنها تفکر بسیجی است که اگر غیر این بود سرنوشت ایران امروز به سرنوشت عراق و افغانستان مبدل می‌شد.
وی عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در حمله نظامی به لبنان را نیز زاییده تفکر بسیجی دانست و  تاکید کرد: در پی بهانه‌تراشی استکبار درباره وجود بمب‌های اتمی در ایران، آنها باید بدانند  تفکر بسیجی و دینی ملت ما از این افکار پلید بری و پاک است.
مدیرکل درمان تامین اجتماعی مازندران با تاکید بر حفظ تفکر بسیجی که منجر به رشد و آبادانی کشور می‌شود، تصریح کرد: مردم‌داری ناشی از تفکر بسیجی است که سبب می‌شود برای حل مشکلات بیمه شده‌ها تلاش بیشتری انجام دهیم.
خورشیدی همچنین با تاکید بر تشکیل کانون بسیج پزشکی خاطرنشان کرد: با تشکیل پایگاه نمونه بسیجی و با توجه به مدیریت درمان و استعداد بالای موجود در استان مازندران باید به سمت خدمات‌رسانی بیشتر به بیمه شده‌ها گام برداریم.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول