اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان‌ و بلوچستان

بیش از هزار زائر بسیجی از خدمات پزشکی و بهداشتی بهره‌مند شدند

خبرگزاری فارس: مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان گفت: 1350 نفر بسیجی زائر سرزمین‌های نور از خدمات پزشکی، بهداشتی و درمانی بهره‌مند شدند.

بیش از هزار زائر بسیجی از خدمات پزشکی و بهداشتی بهره‌مند شدند

حسن سرابندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب‌تر به بسیجیان در سال گذشته که از 15 مهر ماه اعزام کاروان‌های راهیان‌نور آغاز شد و تا پایان اسفند ماه سال 90 نیز ادامه داشت بیش از 690 امدادگر خواهر و برادر با تمامی امکانات پزشکی به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی افزود: در سال 1390 درمانگاه ثابت با همت معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی بهتر و مطلوب‌تر در محل اردوگاه فعال بوده است.

مسئول معاونت بهداشت و درمان سپاه سلمان سیستان ‌و بلوچستان بیان کرد: در طول شش ماه اعزام بیش از هزار و 350 نفر از بسیجیان از رده‌ها و اقشار مختلف بسیج از خدمات پزشکی بهره‌مند شده‌اند.

سرابندی عنوان کرد: در زمان اعزام در هر اتوبوس یک امدادگر حضور داشته است و با توجه به مسافت طولانی راه در یکی از اتوبوس‌های اعزامی در طی سه مرحله یک دوره کلاس آموزشی خود امدادی و دگر امدادی برای زائران برگزار شده است.

وی خاطر نشان کرد: اعزام امدادگران بسیجی در اردوهای راهیان‌نور با هدف پوشش امدادی بهتر و مطلوب‌تر در بین مسیر راه و ارائه بیشتر خدمات پزشکی و بهداشتی انجام شده است.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول