اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی:

تولیدات با کیفیت در صدر برنامه‌های دامپزشکی قرار دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی گفت: تولیدات با کیفیت در صدر برنامه‌های سال جاری است که این امر با ارتقای محصولات در زمان تولید و عرضه محقق می‌شود.

تولیدات با کیفیت در صدر برنامه‌های دامپزشکی قرار دارد

ناصر مرگان‌ازغدی در حاشیه نمایشگاه سلامت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: علاوه بر ارتقای کیفیت بعضی از نقش‌های ویژه را نیز باید گسترش داد مانند تولید مرغ بدون آنتی‌بیوتیک و شیر خام، تا بتوانیم تنوع محصولات داشته باشیم.

وی با اشاره به واردات محصولات گوشتی افزود: ورود دام زنده به کشور به دلیل ورود انواع بیماری‌های ناشناخته ضررهای بسیاری دارد بنابراین دا‌م‌ها و فرآورده‌های خام نیز حتماً در حوزه سلامت نیاز به بررسی دارند.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی تصریح کرد: برای نهادینه‌شدن استفاده صحیح از محصولات دامی عمده کار این سازمان ترویج مصرف صحیح است که برپایی نمایشگاه سلامت از عمده‌ترین آنهاست.

مرگان‌ازغدی تأکید کرد: در سال جاری نظارت‌ها روی مراکز تولید و عرضه محصولات دامی بسیار زیاد است و کار فرهنگی نیز همراه آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به همکاری با آموزش و پرورش برای نهادینه‌شدن مصرف صحیح محصولات دامی افزود: در هفته سلامت به تعدادی از مدارس مراجعه می‌کنیم و غرفه‌های آموزش‌های پایه در آنجا دایر می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی خراسان‌رضوی ادامه داد: طرحی نیز ارائه شده تا در کتاب‌های آموزشی بخشی به مصرف صحیح محصولات دامی پرداخته شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول