اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کردستان:

تحقق تولید ملی افزایش اشتغال و کاهش تورم را موجب می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: تحقق تولید ملی موجب افزایش اشتغال و کاهش و مهار تورم خواهد شد.

تحقق تولید ملی افزایش اشتغال و کاهش تورم را موجب می‌شود

حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، با بیان اینکه مقام معظم رهبری هر سال را به خاطر حساسیت مملکت و نظام جمهوری اسلامی با عنوان خاصی نام‌گذاری می‌کنند، اظهار داشت: معظم‌ له با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی هر سال را در این راستا نام‌گذاری کرده‌اند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، تصریح کرد: مقام معظم رهبری مخاطبین این شعار امسال را سه قشر مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان در نظر گرفتند.

این مسئول ادامه داد: دولتمردان و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی باید با درایت و برنامه‌ریزی دقیق درصدد افزایش تولید ملی باشند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کردستان گفت: تولیدات داخلی علاوه بر این که از نظر کمیت باید افزایش پیدا کند لازم است از نظر کیفیت نیز دارای سطح بالایی باشند.

دوستی‌نژاد با تاکید بر توجه به امر کار و تلاش در راستای سرمایه‌های ایرانی، افزود: همان طور که امام راحل و مقام معظم رهبری هم تاکید داشتند زمانی می‌توانیم در جنبه‌های مختلف سیاسی، نظامی و فرهنگی و غیره ادعای استقلال کنیم که از نظر اقتصادی به استقلال رسیده باشیم.

* تحول کشاورزی بسترساز افزایش تولید ملی است

وی خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی اصل و ریشه مسائل اقتصادی در برنامه‌های عظیم کشاورزی وجود دارد تقویت هرچه بیشتر این بخش استقلال اقتصادی را منجر خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: دولتمردان نظام باید زمینه‌ فعالیت و کار بیشتر تولیدکنندگان را فراهم کنند تا این گروه با عشق و علاقه زیادتری اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کردستان با بیان اینکه دشمنان همواره درصدد وابسته کردن کشور ما هستند، ابراز داشت: یکی از ترفندهای دشمنان ترغیب و تشویق مردم به خرید کالاهای خارجی است که نیازمند هوشیاری بیشتری است.

دوستی‌نژاد نتایج حاصل از تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را افزایش اشتغال و مهار تورم ذکر کرد و بیان داشت: با عمل به این شعار سال اشتغال رونق پیدا خواهد کرد و تورم نیز مهار شده و به اهداف عالی نظام در آینده نزدیک خواهیم رسید.

وی ادامه داد: در صورتی که برای جوانان تحصیل‌کرده زمینه کار و اشتغال فراهم نشود به طور یقین طعمه دشمن خواهند شد.

این مسئول سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مسئولان نظام در قسمت‌های مختلف را از جمله راه‌های حمایت از تولید ملی عنوان کرد و یادآور شد: مسئولان باید در راستای تولید ملی دقت، حرکت و جسارت بیشتری از خود نشان دهند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی کردستان و خطاب به تولیدکنندگان نیز ابراز داشت: تولید کنندگان باید برای کار خود ارزش و اهمیت قائل شوند و اگر در سال‌های قبل روزی هشت ساعت کار کردند آن را به چندین برابر ارتقا دهند.

دوستی‌نژاد استقبال مردم از تولیدات داخلی را امری سرنوشت‌ساز دانست و افزود: با فرهنگ‌سازی صحیح و به موقع می‌توان مردم را به استفاده از تولیدات داخلی ترغیب کرد و در این صورت با افزایش تقاضا خود به خود عرضه زیاد و تولیدات داخلی نیز رونق خواهد یافت.

وی با بیان اینکه حوزه جهاد کشاورزی به دلیل کثرت تولیدات ملی دارای نقش بسیار مهمی است، تصریح کرد: مسئولان جهاد کشاورزی در راستای رونق تولیدات ملی وظیفه و مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: همان‌طور که سال‌های قبل کارشناسان جهاد ارتباطی تنگاتنگ با کشاورزان داشتند این ارتباط، نظارت و حضور در مزارع را امسال باید بیشتر کنند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهادکشاورزی کردستان اذعان داشت: کشاورزان نیز همان طور که از ادوات مناسب و بذرهای مرغوب استفاده می‌کنند لازم است از علم روز و نظرات کارشناسان بهره بگیرند تا تولید داخلی رونق یابد.

انتهای پیام/ن10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول