اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آزادشهر در مجلس:

تولید با کیفیت محصولات ما را جهانی می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید ملی علاوه بر افزایش کمی باید از مرغوبیت خوبی برخوردار باشد تا در بازارهای جهانی توان رقابت داشته باشد.

تولید با کیفیت محصولات ما را جهانی می‌کند

مرادعلی منصوری‌رضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: شعارهای مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته به صورت زنجیره‌ای به هم متصل بوده و به صورت هدفمند مطرح شده است، لذا با توجه به جهاد اقتصادی و تحولی که در بخش اقتصادی کشور در سال گذشته داشتیم امسال با هدف حمایت از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی به منظور تقویت فعالیت‌های صورت گرفته سال قبل و مبارزه با تحریم اقتصادی فعالیت خود را انجام می‌دهیم تا به اهداف از پیش تعیین شده نظام نزدیک‌تر شویم.

وی خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همان‌طور که در بخش‌های مختلف مورد توجه قرار گرفته و در سطح بین‌المللی مطرح شده به لحاظ تولید هم می‌تواند در برخی از بخش‌ها جهانی شود و با تولید محصولاتی با کیفیت بازارهای جهانی را تحت تاثیر قرار دهد و به عنوان یک الگو مورد توجه قرار بگیرد.

منصوری‌رضی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دولت در استان گلستان که بخش کشاورزی را در اولویت قرار داده بیان داشت: استان گلستان و شهرستان‌های آزادشهر و رامیان توان تولید محصولاتی مرغوب و باکیفیت به میزان بالا را دارند، لذا شایسته است نگاه مسئولان به مکانیزه کردن کشاورزی و پیروی از کشاورزی علمی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود که شامل خاک، آب، شرایط جوی و نیروی انسانی است بیشتر شود.

رئیس کمیته کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امکانات و شرایط سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های آزادشهر و رامیان آماده است و سرمایه‌گذارانی که توان سرمایه‌گذاری داشته باشند می‌توانند از تسهیلات دولتی نیز بهره‌مند شوند که در این میان توجه ‌به صنایع وابسته به بخش کشاورزی می‌تواند بیشتر مورد توجه واقع شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در سایه تعامل و همکاری دولت و مجلس می‌تواند برای جامعه مفید واقع شود و به پویایی اقتصاد جامعه کمک کند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول