اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ماه آینده انجام می‌شود

افتتاح سالن 25 آبان با حضور وزیر ورزش

خبرگزاری فارس: مسئول اداره فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سالن 25 ورزشی آبان با حضور وزیر ورزش و جوانان در ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح سالن 25 آبان با حضور وزیر ورزش

سیدحسین محمودیه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هماهنگی‌های لازم با وزیر ورزش صورت گرفته تا در تاریخی که وزیر امکان سفر به اصفهان را داشته باشد، سالن 25 آبان به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه به احتمال زیاد بهره‌برداری از این پروژه به اوایل اردیبهشت‌ماه سال جاری موکول می‌شود، افزود: برای مراسم افتتاح این پروژه در نظر داریم یک تیم فوتسال خارجی را به اصفهان دعوت کرده و رایزنی‌های لازم در این‌باره صورت گرفته است.

مسئول اداره فنی مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان تأکید کرد: در صورتی که مقدمات حضور یک تیم خارجی فراهم نشد، با دیداری بین تیم‌های مطرح داخلی این سالن افتتاح می‌شود.

وی به تکمیل شدن نهایی خانه وزنه‌برداری اصفهان نیز اشاره کرده و افزود: این پروژه نیز آماده بهره‌برداری است اما هنوز مشخص نشده که هم‌زمان با سالن 25 آبان افتتاح شود.

محمودیه ادامه داد: خانه کشتی اصفهان نیز که یک پروژه شاخص است، مراحل پایانی تکمیل را پشت سر می‌گذراند و به احتمال فراوان خردادماه سال آینده آماده بهره‌برداری می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول