اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب نماز جمعه کازرون:

ملت ایران مذاکره با پیش‌شرط آمریکا را نمی‌پذیرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه کازرون گفت: کشور ما در عین حال اینکه اهل منطق و مذاکره است زیر بار حرف زور و مذاکره‌ با داشتن پیش‌شرط نمی‌رود.

ملت ایران مذاکره با پیش‌شرط آمریکا را نمی‌پذیرد

به گزارش خبر گزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون ضمن تسلیت ایام سوگواری فاطمیه در سخنانی اظهار داشت: از لحاظ حسب و نسب هیچ کسی شأن و مرتبه حضرت فاطمه (س) را ندارد.

وی با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) در طول زندگی پربارش، در ایام دختری و مادری و همسرداری الگو بودند گفت: علاوه بر این، آن حضرت در داشتن حجاب و عفت و علم و هم‌چنین سیره در دفاع از حق و ولایت برای ما الگو است.

امام جمعه کازرون در ادامه با اشاره به هفته سلامت گفت: دین اسلام تأکید بسیاری بر بهداشت و سلامت جسمی و روحی دارد بنابراین باید به بحث پیشگیری از بیماری و رعایت بهداشت فردی و تغذیه دقت بیشتری داشته باشیم.

خرسند یکی از راه‌های رعایت بهداشت و سلامتی را ترویج ورزش همگانی و فاصله گرفتن از غذاهای غربی و رفتن به سوی غذاهای سنتی بیان کرد.

وی طرح پزشک خانواده را طرح بسیار خوبی توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که بر روی این طرح کار و هرچه زودتر در شهرستان‌ها اجرایی شود.

خطیب نماز جمعه کازرون با انتقاد از اینکه درمانگاه تخصصی در شهرستان کازرون وجود ندارد، تصریح کرد: در این مورد قول‌هایی داده شده اما عملی نشده است.

وی در بخش دیگر سخنانشان قطع رابطه با آمریکا را باعث پیشرفت و ترقی برای ملت ایران در تمام زمینه‌ها عنوان و اضافه کرد: اگر سفارت آمریکا در کشورمان باز بود به این زودی‌ها به پیشرفت‌های شگرفی که به آنها دست یافته‌ایم، نمی‌رسیدیم.

خرسند با بیان اینکه ما امروز نیازی به آمریکا نداریم بلکه این آمریکا است که به ما نیاز دارد گفت: در حال حاضر تمام کشورهای اسلامی از ما الگو می‌گیرند و ملت ایران شاکر این نعمت الهی هستند.

امام جمعه کازرون در پایان خاطرنشان کرد: مردم کشور ما اهل منطق هستند اما چنانچه تهدید شوند و حرف زور بشنوند، جمهوری اسلامی متناسب با آن پاسخ می‌دهد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول