اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

مذاکره با آمریکا هیچ معنا و مفهومی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه عنبرآباد گفت: ارتباط با آمریکا و مذاکره با استکبار که هر روز علیه نظام اسلامی و مظلومان عالم توطئه‌های ننگین دارد، هیچ معنا و مفهومی ندارد.

مذاکره با آمریکا هیچ معنا و مفهومی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام اکبر افشارمنش ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه عنبرآباد اظهار داشت: نامگذاری سال 91 به نام سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی  بسیار با اهمیت است و باید در این زمینه در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی به دیدار مسئولان با مقام معظم  رهبری اشاره کرد و افزود: مسئولان وظیفه دارند در مسیر اسلام حرکت کنند و با کار و تلاش جدی و مخلصانه زمینه ساز رحمت الهی شوند.

وی گفت: خواسته مقام معظم رهبری این است که همه با عزم و ایمان و در کمال هوشیاری و شناخت امکانات دشمنان را ناامید کنند.

افشارمنش بیان کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ استفاده از تولیدات داخلی محقق شود و این راه مبارزه با تحریم‌هاست.

امام جمعه عنبرآباد با اشاره به 20 فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا گفت: آمریکا در طول دوران انقلاب اسلامی با شرارت‌های فراوان علیه جمهوری اسلامی همیشه ناکام مانده است و با این اوصاف ارتباط با آمریکا و مذاکره با استکبار که هر روز علیه نظام اسلامی و مظلومان عالم توطئه‌های ننگین دارد، هیچ معنا و مفهومی ندارد.

افشارمنش تصریح کرد: کسانی که دم از ارتباط با آمریکا می‌زنند، بدانند یعنی تسلیم خواسته‌های آمریکا شدند و این کشور جز ظلم و ستم در جهان چیزی دیگر را دنبال نمی‌کند و با جمهوری اسلامی که پرچم‌دار مبارزه با ظلم و ستم و حمایت از مظلوم است، یک‌جا جمع نمی‌شوند.

وی با اشاره به خدمات دولت و نظام اسلامی در سال گذشته بیان کرد: به نتیجه رسیدن نیروگاه اتمی بوشهر دستاوردی بزرگ بود اگرچه دشمنان ایران اسلامی با ترور دانشمندان هسته‌ای قصد داشتند، ضربه‌ای به این نظام اسلامی وارد کنند، اما تولید اورانیوم مورد نیاز راکتور هسته‌ای تهران و تولید صفحه سوخت هسته‌ای دستاوردهای بزرگی هستند و امروز ملت ایران به این انرژی دست یافته است و ذره‌ای از حق خود کوتاه نمی‌آید.

افشارمنش با اشاره به فعالیت‌های اقتصادی در شهرستان عنبرآباد افزود: دو طرح بزرگ و بسیار مهم در این شهرستان در سال گذشته آغاز شده‌اند که حائز اهمیت است از جمله احداث بزرگ‌ترین مجتمع صنایع غذایی جنوب شرق کشور، آغاز اکتشافات معدن مس 400 میلیون تنی در روستای رودفرق جبالبارز عنبرآباد که با راه‌اندازی این دو طرح عظیم منطقه و جنوب استان متحول می‌شود.

وی از مسئولان استان خواست در راستای به ثمر نشستن این طرح‌ها تلاش‌های مضاعفی انجام دهند.

امام جمعه عنبرآباد گفت: با توجه به ایام شهادت حضرت زهرا (س) همه ما وظیفه داریم نسبت اجرای سیره عملی آن حضرت در زندگی خود بکوشیم زیرا برای داشتن زندگی سعادتمند بهترین الگو زندگی اهل بیت (ع) است.

وی بیان کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی زندگی حضرت زهرا (س) را مطالعه کنند و ببینند چگونه باید زندگی داشته باشند.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول