اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو خبرگان رهبری:

طرح مذاکره با آمریکا به مصلحت نیست

خبرگزاری فارس: عضو خبرگان رهبری گفت: طرح ارتباط یا مذاکره با آمریکا از سوی برخی شخصیت‌های انقلابی به مصلحت نیست.

طرح مذاکره با آمریکا به مصلحت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، آیت‌الله علی معلمی در خطبه‌‌های امروز نماز جمعه قائمشهر با اشاره به سالروز قطع ارتباط ایران با آمریکا اظهار داشت: در زمانی که ما سخت و رو در رو با استکبار درگیر هستیم طرح ارتباط یا مذاکره با آمریکا از سوی برخی شخصیت‌های انقلابی به مصلحت نیست.

وی با تاکید بر نارضایتی امام راحل بر ارتباط با آمریکا خاطرنشان کرد: معیار کنونی برای ما نظر رهبری است، هر کسی حق ندارد در این مباحث کلانی که وظیفه و حق رهبری است و در سیاست خارجی تاثیرگذار است بدون هماهنگی حرفی را بیان کند و به خاطر این سخنان دسته‌های موافق و مخالف راه بیاندازد.

این مسئول با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «ملت ایران اقتدار متکی به سلاح اتمی را خواهد شکست»، تصریح کرد: ما با کسی سر جنگ نداریم، ولی آنانی که می‌خواهند با تکیه بر سلاح هسته‌ای ما را بترسانند بدانند ما با مقاومت نه مذاکره این اتکا را می‌شکنیم.

معلمی با بیان اینکه بسیج نیروهای مستکبر علیه نظام سوریه به سبب روحیه مقاومت این کشور در مقابل اسرائیل است، عنوان کرد: انقلاب ایران مقاومت در برابر اسرائیل را زنده کرد و جان داد.

امام جمعه قائمشهر با انتقاد از طرح سخنانی مبنی بر مذاکره با آمریکا در داخل کشور تاکید کرد: از آزادی بهره‌برداری غلط می‌شود کیست که نفهمد امام و رهبری عزت و اعتبار و سربلندی این ملت را می‌خواهد.

وی با اشاره به اظهاراتی مبنی بر اینکه عرب‌ها آبروی اسلام را بردند، ولی فردوسی آمد و آبروی اسلام را حفظ کرد، یادآور شد: درست است که فردوسی سرمایه ملی ماست، ولی فردوسی کجا و شهیدان و عالمان و ادیبان ما کجا؟

این مسئول تاکید کرد: فردوسی خود گفته من عجم را زنده می‌کنم نه اسلام را، گویندگان بدانند اسلام را شهیدان ما زنده کرده‌اند.

معلمی افزود: اکنون بگومگوها را کنار بگذارید، گرانی مردم را رنج می دهد دولت بیاید جلوی گرانی را بگیرد، مجلس هم نیاید تنها گروکشی کند، سوال برای کارهای اساسی و زیربنایی است. همچنین ملت نیاز به خدمت و مملکت نیاز به آرامش دارد.

وی خطاب به مسئولان و مدیران ارشد استان مازندران بیان داشت: همه کسانی که در توزیع اعتبارات و برنامه‌ریزی در استان دست اندرکارند مراقب باشند اعتبارات باید بر اساس نیاز و سرانه جمعیت توزیع شود، عدل و انصاف در توزیع اعتبارات بین شهرستان‌ها رعایت شود تا خود را بی‌جهت متهم نسازند.

امام جمعه قائمشهر متذکر شد: اگر مسئولان استان می‌خواهند مثلا برای یک خانه کشتی چندین میلیارد هزینه کنند حداقل نیازسنجی کنند که آیا اصلا آن منطقه مدال آور دارد که در غیر اینصورت شعار عدالت و مهرورزی دولت در اینجا محقق نمی شود، مسئولان با بیان اینکه تاکید فلان وزیر است از خود سلب مسئولیت نکنند.

انتهای پیام/ن20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول