اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سنندج:

اسلام آمریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه سنندج با تأکید بر هوشیاری و دقت مسلمانان در برابر توطئه‌های شوم دشمنان اسلام، گفت: اسلام آمریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی ندارد.

اسلام آمریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا حسام‌الدین مجتهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج گفت: توطئه‌ها و برنامه‌های ضد اسلامی جبهه غرب و دشمنان اسلام همواره جوانان و نسل آینده‌ساز جامعه را مورد هدف قرار داده و در این راستا ترویج بی‌عفتی و بی‌حجابی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های آنان بوده است.

وی با محکوم کردن برنامه‌های شوم دشمنان اسلام در راستای ترویج بد‌حجابی و بی‌عفتی در بین جوانان مسلمان، گفت: اسلام آمریکایی و صهیونیستی در بین مسلمانان جایگاهی ندارد.

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته از رسول الله (ص) و آل و اهل بیت (ع) ایشان و صحابه گرامشان به عنوان الگوهای عینی مسلمانان برای زندگی سالم و عزتمند نام برد و افزود: اهل بیت رسول‌الله (ص) آنچنان جایگاه رفیعی دارند که اگر مسلمانان در نمازهای خویش بر آنان سلام و درود نفرستند نماز آنان باطل است و این مهم جایگاه والای آنان و سیره نیکویشان را برای همه مسلمانان تبیین می‌کند.

مجتهدی با هشدار نسبت به افزایش معضلات اجتماعی و دورشدن نسل‌های جوان جامعه از مباحث دینی و هویتیشان، خواستار فراهم کردن هر چه بیشتر زمینه‌های حضور جوانان در فعالیت‌های دینی و برنامه‌های اعتقادی شد و از دستگاه‌های متولی امور فرهنگی و جوانان خواست تا این مهم را مورد توجه قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و انسجام اسلامی و توجه به مبانی دینی و اعتقادی مهمترین عامل در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های فرهنگی و عقدیتی دشمنان اسلام بوده و باید تک‌تک مسلمانان در این خصوص احساس مسئولیت نمایند.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه این هفته با تبریک هفته سلامت به فعالان این حوزه اذعان داشت: حفظ سلامت و ارتقای شاخص‌های این حوزه در هر جامعه‌ای بسیار مهم تلقی شده و برای تحقق این مهم نیز یک بسیج همگانی و همدلی و تعامل همه دستگاه‌های متولی امر و مشارکت حداکثری مردم نیاز است.

 

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول