اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ابطال انتخابات مجلس نهم

علاءالدینی: دماوند با سربلندی از امتحان بزرگ خارج می‏شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: مردم شریف و ولایی شهرستان دماوند در رابطه با اعلام ابطال انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نگران نیستند و با سربلندی از این امتحان بزرگ خارج می‏شوند.

علاءالدینی: دماوند با سربلندی از امتحان بزرگ خارج می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین عبادی، سیاسی و دشمن‏شکن نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد اظهار داشت: در حال حاضر همه امت اسلامی نیازمند حرکت بر مدار قانون هستند.

وی ادامه داد: تجسم امروز انقلاب اسلامی در قانون‏گرایی خلاصه می‏شود و همه به وضوح خواهند دید که مردم دماوند چگونه به سلامت از این امتحان بزرگ (ابطال انتخابات نهم) خارج می‏شوند.

علاءالدینی اضافه کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نه نخستین دوره از این فریضه عبادی و سیاسی است و نه آخرین حرکت دشمن‏شکن قلمداد می‏شود.

امام جمعه دماوند افزود: علاوه بر این، شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه تنها حوزه‏های انتخابیه‏ای نیستند که با این موضوع مواجه شده‏اند.

وی با مروری دوباره بر هشدار مقام معظم رهبری درباره انتخابات خاطر نشان کرد: در این شرایط باید بار دیگر آن هشدار رهبر فرزانه انقلاب که فرمودند "مبادا کلاهی که در فتنه 88 بر سر برخی رفت، بر سر عده‏ای دیگر نیز برود" را متذکر شد.

علاءالدینی با تاکید بر لزوم وجود نگاهی تکلیفی به موضوع انتخابات خاطر نشان کرد: پیش از پرداختن به هر مطلبی باید دانست که نگاه ما به موضوع انتخابات از کدام دیدگاه صورت می‏گیرد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اگر خدای نکرده نگاه ما به موضوع انتخابات با گرایش‏های برد و باخت همراه باشد، باید گفت که بله ما در این زمینه حامل شکستی بزرگ شده‏ایم.

وی اضافه کرد: اما اگر منظر دید ما بر این فریضه مهم عبادی و سیاسی با محوریت انجام تکلیف صورت گیرد، آنگاه با وجود ابطال نتایج آرا، تکلیف از دوش ما به واسطه مشارکت حداکثری برداشته شده است.

علاءالدینی افزود: بدین ترتیب و با این نگاه، خداوند تبارک و تعالی اجر معنوی همه مجریان، ساعیان و مشارکت‌کنندگان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه دماوند را بر آنها ارزانی داشته و خواهد داشت.

امام جمعه دماوند با بیان اینکه تنها عرصه خدمت مجلس نیست افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنها عرصه خدمتگزاری، مجلس شورای اسلامی نیست و می‏توان در دیگر حوزه‏های انقلاب نیز به این مردم شریف خدمت کرد.

وی شورای نگهبان را رکن رکینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی خواند و گفت: در نظام جمهوری اسلامی رکن رکینی همچون شورای نگهبان وجود دارد که اعضای آن با دقت فراوان و بر اساس قانون به مسائل مملکت می‏پردازند.

علاءالدینی ادامه داد: همواره نگاه اصلی شورای نگهبان بر تایید انتخابات بوده و هیچ‏گاه اصل نخست این شورای مترقی بر ابطال آرا بنا نشده است.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: از این‌رو ابطال را می‏توان یکی از تلخ‏ترین تاییدات برای این شورای برخاسته از بطن نظام مقدس اسلامی و انقلاب به شمار آورد.

وی در پایان بر حمایت همه‏جانبه مردم، مسئولان و نهاد نماز جمعه شهرستان دماوند از تصمیمات شورای نگهبان تاکید کرد.

انتهای پیام/خ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول