اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل:

انتخابات با شکوه مجلس خلأ انتخابات گذشته را جبران کرد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: انتخابات با شکوه مجلس در 12 اسفند امسال خلأ انتخابات سال 88 را که بسیاری از فتنه‌گران سلامت آن را خدشه‌دار کردند، برطرف کرد.

انتخابات با شکوه مجلس خلأ انتخابات گذشته را جبران کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر در آیین معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر اظهار داشت: دشمن غدار ما بعد از فتنه سال 88 و تلخ کردن شیرینی انتخابات در کام ملت ما به خیال خام خود احساس می‌کرد در انتخابات 12 اسفند امسال نیز می‌تواند چنین سناریویی را تکرار کند در حالی که این نقشه از قبل مردود و باطل شده بود.

وی تصریح کرد: مردم ما در 22 بهمن و حماسه 12 اسفند چنان درس تاریخی به دشمن زبون دادند که تا عمر دارند دیگر در صحنه انتخابات ایران دنبال فتنه‌گری و اسباب ناامنی نباشند.

کاملی‌فر بزرگ‌ترین افتخار ایرانیان را تبعیت از ولایت و گوش به فرمان بودن ولی امرشان توصیف کرد و افزود: این برجسته‌ترین خصوصیاتی است که ملت ایران را در 34 سال پس از پیروزی انقلاب در صحنه‌های مختلف مقتدر نگه داشته است.

به گزارش فارس، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل خاطرنشان کرد: هر چند آمریکا و دیگر دژخیمان منطقه‌ای سعی می‌کنند حضور و علاقمندی ملت به نظام و آرمان‌ها را کم رنگ جلوه دهند، اما مشارکت 75 درصدی در انتخابات و حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی کوبنده به آنها است.

وی خطاب به برخی فریب‌خوردگان داخلی نیز اضافه کرد: فریب‌خوردگان داخلی باید به هوش باشند تا مبادا مسیر دست دشمن شده و یا بخواهند برای خود نام و آوازه کذایی درست کنند.

در این جلسه امام جمعه شهرستان نیر در سخنانی از صلابت ملت ایران در تمام صحنه‌های دفاع از انقلاب یاد کرد و ادامه داد: اقتدار ایرانیان نه از باب ظاهری بلکه از باب معنویت و ولایتمداری است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی متذکر شد: ملت ما همیشه برخلاف اندیشه و باور دشمنان حماسه‌آفرین بودند و هرگز ولی و رهبر خود را در صحنه‌های متعدد تنها نگذاشتند.

وی از کمبود خانه‌های سازمانی برای روحانیان و حتی مسئولان در نیر خبر داد و اذعان داشت: انتظار می‌رود خانه‌های سازمانی برای این اقشار فراهم شود.

در پایان این مراسم حجت‌الاسلام علیرضا حسنی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیر معرفی شد.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول