اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

حماسه باشکوه انتخابات با رهنمودهای رهبری به نتیجه رسید

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: حماسه باشکوه انتخابات مجلس با هدایت‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری به افتخار پشت سر گذاشته شد و به نتیجه رسید.

حماسه باشکوه انتخابات با رهنمودهای رهبری به نتیجه رسید

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمدحسن شنبدی صبح امروز در دیدار با فرمانداران استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در سال 90 با هدایت‌های آیت‌‌الله صفایی بوشهری، حسینی بوشهری و مدیریت استاندار پرتلاش به بهره‌گیری از منویات رهبر معظم انقلاب در پرتو آرمان شهدا سال موفقی را پشت سر گذاشت.

وی افزود:انتخابات مجلس نیز در بوشهر در صحت و سلامت کامل با حضور حداکثری مردم برگزار شد.

معاون استاندار بوشهر تصریح کرد: حماسه پرشکوه انتخابات به خوبی به بار نشست و تمام تهاجماتی که دشمنان نظام در مقابل انتخابات گشودند خنثی شد.

شنبدی گفت: دشمن ترفندهای زیادی برای ناکام گذاشتن فرآیند انتخابات به کار برد اما به لطف الهی رحمت خدا بر ملت ایران گشوده شد.

وی بیان کرد: در پرتو انوار قدسی امام زمان(عج) و هدایت‌های مقام معظم رهبری ملت ایران انتخابات را باشکوه و اقتدار پشت سر گذاشت.

معاون استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر با مشارکت بالا و صحت و سلامت کامل انتخابات را پشت سر گذاشت و این از موفقیت‌های مجموعه استان در سال 90 بود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری بوشهر نیز گفت: در سال گذشته شاهد دستاوردهای بزرگی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بودیم.

محمدحسین زارع افزود: به بار نشستن نهضت بیداری اسلامی در منطقه و توسعه و پیشرفت استان بوشهر در عرصه‌های مختلف در سایه اتحاد و انسجام با رهنمودهای آیت‌الله صفایی بوشهری و حسینی بوشهر و درایت استاندار بوشهر از دیگر دستاوردهای سال 90 بود.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول