اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار طرقبه شاندیز:

بهترین پیام انتخابات لبیک مردم به رهبر معظم انقلاب بود

خبرگزاری فارس: فرماندار طرقبه شاندیز گفت: حضور مردم در انتخابات بزرگی را دربر داشت که می‌توان بهترین پیام این حضور را لبیک به رهبری نظام دانست.

بهترین پیام انتخابات لبیک مردم به رهبر معظم انقلاب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، علی‌اکبر رمضانی ظهر امروز در آخرین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال 1390، ضمن تقدیر و تشکر از مردم حماسه‌ساز این خطه شهیدپرور، حضور پرشور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت آگاهانه در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری را سیلی محکم این مردم بر صورت استکبار دانست.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز اظهار کرد: با توجه به هوای بسیار سرد و بارش برف در روز 22 بهمن، اما زن و مرد و پیر و جوان به عشق امام و شهیدان و آرمان‌های شهدا و به عشق میثاق با رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی در راهپیمایی آن روز حضور پیدا کردند.

رمضانی افزود: در 12 اسفندماه حضور بانشاط دیگری از مردم را در انتخابات کشور دیدیم و این انتخابات که به گفته ضد انقلاب، شرایطی متفاوت با دیگر انتخابات داشت را باز هم به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی با اشاره به صحبت‌های یکی از افراد جریان جنبش سبز در خارج از کشور تصریح کرد: این انتخاب و اتحادی که بین مخالفان جمهوری اسلامی در خارج و داخل کشور برای تحریم انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی شکل گرفته است تاکنون در طول 33 سال از انقلاب سابقه نداشته است.

فرماندار شهرستان طرقبه شاندیز خاطرنشان کرد: دشمنان نظام برای تحریم انتخابات تبلیغات مختلفی را نیز انجام دادند که می‌توان به تهدید حمله نظامی، تحریم‌های اقتصادی و آنچه که در توان داشتند اشاره کرد.

رمضانی گفت: با این وجود می‌بینیم که بیش از انتخاب‌های گذشته مجلس، مشارکت مردم در این انتخابات افزایش یافته است.

وی تأکید کرد: این حضور مردم پیام بزرگی را دربر داشت که می‌توان بهترین پیام این حضور را، لبیک مردم به رهبری نظام دانست.

فرماندار طرقبه شاندیز گفتمان رهبری در ولایت و امامت را پیروز این انتخابات دانست و افزود: هم از جهت کمی و هم از جهت کیفی و هم از جهت نوع انتخابی که مردم داشتند این انتخابات با دیگر انتخابات متفاوت بود.

رمضانی تصریح کرد: ما اگر دسته‌بندی‌های سیاسی قبل از این انتخابات را بررسی کنیم چهار گفتمان دفاع مقدس، گفتمان سازندگی، گفتمان اصلاحات و گفتمان اصولگرایی را مشاهده می‌کنیم اما در این انتخابات گفتمان اصولگرایی ناب، نوع نگاه مردم و انتخاب مردم بود.

وی گفت: این نوید یک حرکت رو به جلو و در راستای اهداف امام و شهدا و هم‌چنین خواست مقام معظم رهبری بوده است.

رمضانی اظهار داشت: امیدواریم که آثار و برکات این حماسه عظیم مردمی در نوع نگاهی که مردم در انتخاب منتخبان خودشان داشته‌اند در راستای اهداف عالیه نظام مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول