اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس:

تمام موازین قانونی و شرعی انتخابات در گنبدکاووس رعایت شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: تمام موازین قانونی و شرعی انتخابات نهمین دوره مجلس در گنبدکاووس رعایت شد.

تمام موازین قانونی و شرعی انتخابات در گنبدکاووس رعایت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان آخوند عبدالباسط نوریزاد ظهر امروز در جلسه اعطای اعتبارنامه نماینده مجلس شورای اسلامی که با حضور اعضای هیئت اجرایی و رؤسای هیئت نظارت و بازرسی در فرمانداری برگزار شد از مردم به خاطر شرکت در انتخابات و از دست‌اندرکاران انتخابات به دلیل برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و بی‌دغدغه قدردانی کرد.

وی انتخابات را تجدید بیعت با مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: این نشانه وفاداری به نظام و رهبر است که ما دوباره کمر همت ببندیم و در راستای پیشبرد اهداف دین مبین اسلام گام برداریم.

امام جمعه اهل تشیع گنبدکاووس نیز با تبریک فرا رسیدن سال نو و زیبایی‎های طبیعت برگزاری خوب انتخابات را سربلندی برای شهرستان و کشور دانست.

حجت‎الاسلام محمدحسین سبحانی مردم را محکم‌ترین پشتوانه در عرصه خدمت برشمرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال فیضش همیشگی است و مردمان این منطقه مردمانی با فرهنگ هستند بر تقویت وحدت تاکید کرد.

وی با بیان اینکه حدود وظایف نماینده مشخص است اظهار داشت: از نماینده منتخب مردم حمایت خواهیم کرد تا خدمت‎رسان خوبی برای مردم منطقه و کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان گنبدکاووس از توانمندی‎ها و قابلیت‎های زیادی برخوردار است خاطر نشان کرد: همه قابلیت‎های کیفی شهرستان در خدمت نماینده منتخب مردم است تا در راستای نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران، کشور بیشتر متنعم شود.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول