اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در مازندران:

احساس مسئولیت مازندرانی‌ها در انتخابات قابل تقدیر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: احساس مسئولیت مازندرانی‌ها در انتخابات قابل تقدیر است.

احساس مسئولیت مازندرانی‌ها در انتخابات قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در مازندران، آیت الله نورالله طبرسی با ارسال پیام تبریک به مردم مازندران به مناسبت فرارسیدن بهار طبیعت، اظهار امیدواری کرد سال جدید، سال سلامتی قطب عالم امکان حضرت ولی عصر(عج) و ظهور آن حضرت و سال سلامتی و توفیق مقام عظمای ولایت و رهبری و سال پیروزی اسلام و مسلمین به‌ویژه شیعیان جهان باشد.

در ادامه این پیام بیان شد: بدینوسیله فرارسیدن بهار طبیعت و حلول سال نو که پیام‌آور و تداعی‌گر فلسفه و زیبایی و عبرت‌انگیز معاد الهی در نظام هستی را به یکایک شهروندان بهارآفرین مازندران تبریک عرض می‌‌کنم و امیدوارم که سال ۱۳۹۱ هجری شمسی را با نشاط خاطر و آرامش ضمیر آغاز کرده و در محضر رحمت الهی از مواهب کریمه حضرت رُبوبی ارتزاق بفرمایید. 

در ادامه این پیام تاکید شد: نوشدن سال و شکوفایی همه‌جانبه طبیعت و نظام هستی پیام‌آور امید به زندگی و پشت سر‌گذاشتن شب‌های تیره‌ای است که انسان گهگاهی سنگینی آن را در فرایند تقدیر و اختیار بر خویش احساس می‌کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه یادآور شد: تألیف قلوب و صله ارحام، تجدید دیدار تحکیم روابط، تثبیت پیمان‌ها، تشدید محبت‌ها و توسعه عواطف آرزوهایی است که اینجانب برای یکایک مازندرانی‌های خونگرم از خداوند منان مسئلت می‌کنم.

وی اظهار امیدواری کرد سال جدید سال فزونی برکات و استمرار سلامتی جسمی و روحی همه مؤمنان درگاه الهی در راه مجاهدت برای تقویت دین مبین اسلام و خدمت به جامعه و مردم و رسیدگی به امور خانواده باشد.

طبرسی در ادامه پیام گفت: بسیار شایسته می‌دانم تا در آغاز سال نو از حضور احساس مسئولیت همه هم‌استانی‌های ولایت‌مدار مازندران در صحنه‌های حیاتی و اساسی و فراخوان‌های نظام و مقام معظم رهبری که با نرخ مشارکت بالای ۷۵ درصدی مازندران تحقق یافت و نیز گسترده‌ترین حضور تحقق یافته در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار امتنان و سپاسگذاری کنم. 

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: سربلندی و کارآمدی هر چه بیشتر مقامات، مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سطوح کشوری و لشکری به ویژه استانی برای هرچه بیشتر خدمت به مردم مسلمان و خداجوی استان لاله‌خیز مازندران را از خداوند بزرگ آرزومندم.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول