اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان:

برگزاری سالم انتخابات تمام امید دشمنان را ناامید کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: برگزاری سالم انتخابات تمام امید دشمنان را ناامید کرد.

برگزاری سالم انتخابات تمام امید دشمنان را ناامید کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقائدی بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان دشتستان اظهار داشت: از تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان دشتستان به خاطر تلاش یک ساله در عمران و آبادانی شهرستان تشکر می‌کنیم.

وی افزود: تلاش و همت مضاعف یکی از اساسی‌ترین خصائصی است که مسئولان شهرستان دشتستان باید بر آن توجه داشته باشند و با بهره‌گیری از این خصوصیت می‌توانند در راستای توسعه بیش از پیش شهرستان دشتستان گام بردارند و در سال جهاد اقتصادی شاهد تلاش بسیار خوب مسئولان بودیم.

دهقائدی خاطر نشان کرد: در حوزه‌های سیاسی در میهن اسلامی پیشرفت‌هایی چشمگیر را شاهد بودیم و پایان‌بخش این موفقیت‌های پیاپی انتخابات 12 اسفند و حضور پرشور امت مسلمان ایران اسلامی در این انتخابات بود که باعث شکست و نومیدی دشمنان شد.

این مسئول در همین راستا اذعان داشت: خدمت به مردم یکی از مهم‌ترین وظایفی است که مسئولان همیشه مورد توجه قرار داده‌اند و ارائه حداکثری خدمات کوچکترین کاری است که مسئولان می‌توانند به پاس اعتماد بی‌پایان مردم به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان عنوان کرد: در طول سه دهه عمر پربرکت انقلاب شکوهمند اسلامی ایران انتخابات‌های مکرری برگزار شده و هر بار در این انتخابات‌ها حضور مردم پررنگ‌تر از دفعه قبل بوده و این نشان از اعتماد و علاقه مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دهقائدی با اشاره به اینکه در طول این سه دهه تمامی این انتخابات‌ را مردم برگزار کرده‌اند بیان داشت: یکی از مسائلی که دشمنان در ماه‌های گذشته با تمام توان در راستای آن تلاش می‌کردند ناسالم و غیر واقعی نشان دادن انتخابات است ولی مردم که خودشان برگزارکنندگان انتخابات بوده‌اند بر سلامت آن تاکید دارند.

وی تشکیک در انتخابات را خیانت به مردم دانست و تصریح کرد: تشکیک در انتخابات، ‌ناسالم نشان دادن آن و غیر واقعی نشان دادن انتخابات از مسائل مهمی است که دشمنان و ایادی داخلی آنها پیش رو گرفته بودند و با تمام توان در این راستا حرکت می‌کردند ولی امت مسلمان ایران اسلامی با مشارکت 64 درصدی در انتخابات ثابت کردند که به هجمه‌های دشمنان هیچ توجهی ندارند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان بیان داشت: افرادی که پای صندوق‌های رأی نیامدند ضد انقلاب و مخالف نظام نبودند بلکه شرایط مشارکت در انتخابات برای ایشان مهیا نبود و ما مسئولان وظیفه داریم در انتخابات آتی شرایط حضور مردم در انتخابات را تسهیل کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول