اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

استفاده از کالای داخلی موجب استقلال اقتصادی کشور می‌شود

خبرگزاری فارس: استاندار لرستان گفت: استفاده از کالای داخلی موجب تقویت تولید داخلی و صنایع کشور و در نتیجه استقلال اقتصادی کشور می‌شود.

استفاده از کالای داخلی موجب استقلال اقتصادی کشور می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حبیب‌الله دهمرده در نخستین جلسه شورای اداری لرستان ضمن تبریک سال نو و تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به نام‌گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: مقام معظم رهبری به صورت عالمانه و با توجه به مقتضیات زمان و شرایط داخلی ایران و جهان یک حرکت مثبت، سازنده و پسندیده را با این نام‌گذاری به یک فرهنگ تبدیل کرد.

وی با بیان اینکه همه ما وظیفه داریم در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش خود را در زمینه تحقق اهداف نام‌گذاری سال جدید با استفاده از ‌کالاهای داخلی دوچندان کنیم، گفت: باید با تعامل و هم‌دلی در تحقق اهداف این نام‌گذاری تلاش نماییم و با فرهنگ‌سازی در زمینه استفاده از کالاهای داخلی در نهادینه‌سازی این نام‌گذاری عالمانه گام برداریم.

استاندار لرستان گفت: امروز دشمن موضوع اقتصادی ما را مورد هدف خود قرار داده است، اما با وجود اینکه ملت ایران یک ملتی است با درایت بالا در این مرحله هم‌چون سال‌های گذشته پیروز و سربلند بیرون می‌آید.

استاندار لرستان در ادامه به حوادث و پیشرفت‌های کشور و لرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال 90 سال توسعه و پیشرفت در زیرساخت‌ها و اجرای پروژه‌های مواصلاتی و ارتباطی از جمله آزادراه‌ها، راه‌آهن‌ها و نیز امور عمرانی و شهری، ایجاد و تأسیس مراکز علمی و دانشگاه‌ها، اعتبارات و بودجه و ... در استان لرستان بود.

وی خاطرنشان کرد: باید با تعامل و هم‌دلی نقاط مثبت و منفی را شناسایی و در تقویت نقاط ضعیف و استفاده از نقاط قوت، باید با کار کارشناسی و خردجمعی تلاش کنیم.

استاندار لرستان به موضوع انتخابات مجلس نهم در سال 90 اشاره کرد و گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در لرستان به واسطه یک کار علمی و هدفمند که منجر به مشارکت گسترده و حضور حماسی و دشمن‌شکن مردم در پای صندوق‌های رأی شد، به عنوان یک انتخابات حماسی و بی‌نظیر در تاریخ این استان ثبت و ماندگار می‌شود.

دهمرده یادآور شد: متوسط میزان مشارکت مردم لرستان در انتخابات مجلس نهم 71 درصد است، که این رقم در مقایسه با میزان مشارکت مردم استان در انتخابات مجلس هشتم حدود هفت درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات مجلس نهم، گفت: مردم لرستان با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود در انتخابات 12 اسفند، علاوه بر ثبت یک حماسه ماندگار و تاریخی دیگر در مسیر دفاع از ارزش‌ها و تبعیت از ولایت‌فقیه، موجب یأس و سرشکستگی دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی شدند.

استاندار لرستان در ادامه یادآور شد: مردم لرستان به خصوص حوزه‌های انتخابیه خرم‌آباد، بروجرد، پلدختر و دورود و ازنا بدانند که هنوز در قبال انتخابات وظیفه سنگینی برعهده دارند و آن حضور حداکثری در مرحله دوم انتخابات در پای صندوق‌های اخذ رأی است.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول