اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

تامین تجهیزات اداری با وجود محصول داخلی تخلف اداری است

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: هیچ مسئول اداری حق ندارد با توجه به وجود محصول داخلی، برای خرید تدارکات، لوازم و تامین نیازهای اداری از مشابه خارجی خریداری کند و این تخلف اداری است.

تامین تجهیزات اداری با وجود محصول داخلی تخلف اداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری سال 91 شهرستان قائمشهر با اشاره به رضایت‌مندی گردشگران و مسافران نوروزی سال 91 که از شهرستان قائمشهر دیدن کردند و یا از خدمات شهری شهرستان بهره‌مند شدند، اظهار داشت: با استمرار این روند و افزایش ایجاد زیرساخت‌های گردشگری کمتر گردشگری به خود اجازه می‌دهد که با ورود به مازندران از جاذبه‌های قائمشهر دیدن نکند.

وی افزود: در نوروز سال جاری 4 هزار فرهنگی و غیرفرهنگی در مدارس و مرکز تربیت معلم شهرستان اسکان یافتند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در روز طبیعت تنها در پارک تلار قائمشهر بیش از 20 هزار نفر 13 فروردین را با شادی سپری کردند.

فرماندار قائمشهر با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری به امور اقتصادی در نامگذاری سال‌ها تصریح کرد: سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی تکلیفی برعهده مسئولان کشوری و شهرستانی است.

وی تاکید کرد: هیچ مسئول اداری حق ندارد با توجه به وجود محصول داخلی، برای خرید تدارکات و لوازم و تامین نیازهای اداری از مشابه خارجی خریداری کند و این همان تخلف اداری است.

پیرفلک راه دیگر حمایت از کار و سرمایه ایرانی را فراهم کردن زمینه حضور سرمایه‌گذاران ایرانی و ایجاد زیرساخت‌ها برای فعالیت این افراد عنوان کرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذار ایرانی که سرمایه خویش را در راه توسعه کشورمان به کار می‌گیرد عین عبادت و عمل به منویات رهبری است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات امن، آرام و موفق سال 90 با سپاسگزاری از زحمات چهار ساله نمایندگان فعلی مجلس و صبر و بردباری آنان در احترام به اراده مردم اذعان داشت: پیروز واقعی میدان انتخابات مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و نمایندگان نیز این اصل را با احترام پذیرفتند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول