اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده خبر داد

برگزاری 22 هزار نفر روز دوره آموزشی کشاورزی در خدابنده

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده گفت: طی سال گذشته 22 هزار نفر روز دوره آموزش برای کشاورزان قیداری برگزار شد.

برگزاری 22 هزار نفر روز دوره آموزشی کشاورزی در خدابنده

علی عیوضی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی مذکور مدیریت در بخش آموزش و ترویج ارتقای کشاورزان قیداری بود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته بالغ بر 22 هزار و 17 نفر روز آموزش در بخش کشاورزی و روستایی در شهرستان خدابنده انجام شد افزود: میزان این دوره‌های آموزشی در مقایسه با سال قبل از آن 10 درصد افزایش داشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه 40 درصد از آموزش‌های برگزار شده در این بخش توسط بخش خصوصی و کارشناسان شاغل در شرکت‌های خدمات مشاوره‌ای فنی و مهندسی اجرا شده است اضافه کرد: نزدیک به 20 درصد این آموزش‌ها در قالب دوره‌های آموزشی مهارتی برگزار شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف مسئولان جهاد کشاورزی خدابنده در سال جاری حمایت از تولید اساسی این شهرستان گندم است اضافه کرد: جلوگیری از ایجاد سن در گندم از طریق آگاه‌سازی و آموزش به موقع کشاورزان ممکن است.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول