اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سقز خبر داد

اختصاص 6 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی سقز

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سقز از اختصاص 6 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد.

اختصاص 6 میلیون لیتر سوخت به بخش کشاورزی سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل رستم‌پور امروز در نخستین جلسه کمیته سوخت و انرژی شهرستان سقز که با حضور اعضاء در محل فرمانداری برگزار شد، هدف از برگزاری این جلسه را اتخاذ تدابیر لازم برای نحوه اطلاع‌رسانی و توزیع بخش کشاورزی با توجه به شروع فصل بهار عنوان کرد.

وی در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای تامین سوخت بخش کشاورزی شامل تراکتورداران، سمپاشان و غیره اندیشیده شده و در خصوص تامین سوخت موردنیاز کشاورزان مشکل خاصی وجود ندارد.

معاون فرماندار شهرستان سقز در ادامه اضافه کرد: به منظور تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان در سه ماهه اول سال‌جاری، شش میلیون لیتر نفت‌گاز اختصاص یافته است.

رستم‌پور اعلام کرد: همچنین به منظور تامین سوخت مورد نیاز خانوارهای روستایی به هر خانوار 400 لیتر نفت سفید در مرحله اول اختصاص یافته است.

در ادامه این جلسه مدیرکل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کردستان نیز در خصوص فروش و تحویل سوخت به کشاورزان در زمان مناسب قول مساعد داد.

در این جلسه همچنین مقرر شد به منظور اطلاع‌رسانی و ثبت نام به موقع تراکتورداران این شهرستان، ادارات مرتبط از جمله جهاد کشاورزی، تعاون روستایی، بخشداری‌ها و تعاونی تراکتورداران در سطح بخش‌ها با هماهنگی همدیگر اقدام کنند.

همچنین در این جلسه اداره تعاون روستایی مکلف شد که نسبت به خرید و تحویل سوخت در زمان مناسب و به موقع به روستائیان شهرستان سقز اقدام کند.

در پایان این نشست مقرر شد توسط ادارات ذیربط به کشاورزان اطلاع‌رسانی شود که از اول اردیبهشت ماه امسال نسبت به ثبت نام اینترنتی موتور پمپ‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول