اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی:

مشاغل خانگی بخش کشاورزی رمز قفل بسته بیکاری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: مشاغل خانگی بخش کشاورزی رمزگشای قفل بسته بیکاری در استان است.

مشاغل خانگی بخش کشاورزی رمز قفل بسته بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان‌شرقی، مسعود محمدیان از موفقیت 190 درصدی این سازمان در صدور مجوز مشاغل خانگی و ارائه تسهیلات بانکی به جویندگان کار خبر داد.

وی با بیان اینکه این سازمان با معرفی چهار هزار و 108 مورد طرح مشاغل خانگی مستقل با 136 میلیارد و 880 میلیون ریال تسهیلات بانکی توانسته است 190.5 درصد از سهم ابلاغی خود را مصوب کند، گفت: این سازمان با صدور مجوز به 17 مورد طرح مشاغل خانگی به صورت پشتیبان و معرفی هفت میلیارد و 50 میلیون ریال تسهیلات بانکی توانسته است 157 درصد از سهم ابلاغی خود را مصوب کند.

محمدیان با اشاره به اینکه مشاغل خانگی بخش کشاورزی رمزگشای قفل بسته بیکاری در آذربایجان‌شرقی است، افزود: مشاغل خانگی به عنوان یکی از اصلی‌ترین ظرفیت‌های ایجاد اشتغال در کشور مطرح شده است و با توجه به کارشناسی‌های صورت گرفته و نیازسنجی‌های به عمل آمده توسط کارشناسان سازمان پیش‌بینی می‌شود در سال‌های آتی با پیگیری‌های اصولی مدیران صدها هزار فرصت شغلی خانگی در استان آذربایجان‌شرقی به برکت بخش کشاورزی ایجاد شود.

 وی با اشاره به اهمیت اشتغال در بخش کشاورزی از نوع کار خانگی گفت: باید فرهنگ‌سازی در این زمینه صورت بگیرد و آموزش‌های لازم به متقاضیان داده شود تا تسهیلات دریافت شده صرف رونق و تجهیز اشتغال مورد نظر در بخش کشاورزی شود و برای خرج و مایحتاج استفاده نشود.

 انتهای پیام/و۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول