اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون جهاد کشاورزی فریدونکنار خبر داد:

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش کشاورزی در فریدونکنار

خبرگزاری فارس: معاون جهاد کشاورزی فریدونکنار از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی برای کشاورزان این شهرستان خبر داد.

برگزاری کارگاه تخصصی آموزش کشاورزی در فریدونکنار
سید شبر موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: از مهم‌ترین سیاست‌ها و اهداف جهاد کشاورزی و ترویج کشاورزی، ارتقای سطح دانش، بینش و مهارت کارشناسان و بهرهبرداران است.
وی افزود: ارتقای مهارت بهره‌برداران، نقش قابل توجهی در افزایش بهره‌وری، افزایش کمی و بهبود کیفی تولید، تثبیت شغل و ایجاد اشتغال جدید دارا است.
به گفته موسوی در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار واحد آموزش و ترویج کشاورزی اقدام به برگزاری کلاس و کارگاه و بازدیدهای آموزشی ترویجی می‌کند.
معاون جهاد کشاورزی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: در سال 1390 نیز سه دوره آموزش مهارتی بهره‌برداران هر کدام به مدت چهار روز با حضور 24 نفر با موضوع‌های زراعت برنج، مبارزه با آفات و بیماری‌های زراعی برنج و پرورش توت فرنگی برگزار شد که در پایان نیز گواهی آموزش مهارتی برای بهره‌برداران صادر شده است.
وی ادامه داد: همچنین کلاس‌ها و کارگاه‌ها و بازدیدهای آموزشی ترویجی متعددی در موضوع‌های مختلف زراعی، باغی، پرورش دام و طیور، آب و خاک، مصرف بهینه کود و سموم و اصولی سمپاشی در روستاهای منطقه با همکاری کارشناسان و تسهیل‌گران مدیریت جهاد کشاورزی و شرکت‌های مشاوره­ای، فنی و مهندسی مستقر در منطقه برگزار شده است.
موسوی بیان کرد: در همین راستا تا کنون به میزان هزار و 370 نفر روز آموزش دیدند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول