اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/31

پیشرفت 85 درصدی طرح‏های آموزشکده کشاورزی دامغان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دامغان از پیشرفت 85 درصدی طرح‏های مصوب دولت برای آموزشکده کشاورزی دامغان خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی طرح‏های آموزشکده کشاورزی دامغان

مرتضی علی‏آبادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان به تشریح مصوبات سفرهای گذشته و روند اجرای این طرح‏ها در این شهرستان پرداخت.

وی در تشریح مصوبات بخش وزارت آموزش و پرورش در شهرستان دامغان اظهار کرد: در سفر اول دولت به استان سمنان، احداث فضاهای آموزشی، خوابگاه و سلف سرویس در آموزشکده کشاورزی دامغان به تصویب رسید.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: این طرح دارای 17 میلیارد و 104 میلیون ریال اعتبار بوده و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی‏آبادی با بیان اینکه فعالیت‏های باقیمانده در راستای عملی‏سازی این مصوبه در دست اقدام است، گفت: تحویل موقت ساختمان آموزشی آموزشکده کشاورزی دامغان انجام شده است.

وی تصریح کرد: آزمایشگاه آموزشکده کشاورزی دامغان نیز با پیشرفت فیزیکی 72 درصد در حال اتمام سفت‏کاری و اجرای موزاییک کف سالن است.

 

* احداث سالن ورزشی دامغان

فرماندار شهرستان دامغان همچنین گفت: در سفر دور دوم رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان سمنان نیز احداث سالن ورزشی دامغان در دستور کار قرار گرفت.

علی‏آبادی بیان کرد: این طرح یک میلیارد ریال اعتبار داشت و به یاری خداوند متعال، 100 اقدامات لازم در راستای اجرای این طرح عملی شده است.

وی گفت: از محل اعتبار جزء (الف) بند پنج مصوبات وزارت نفت، سالن ورزشی دامغان تکمیل و تجهیز شده است.

 

* احداث سالن ورزشی امام علی (ع) دامغان

فرماندار شهرستان دامغان همچنین اضافه کرد: در سفر دور دوم دولت به استان سمنان نیز احداث سالن ورزشی امام علی (ع) دامغان تایید شد.

علی‏آبادی با بیان اینکه این طرح دارای 2 میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار است، از پیشرفت 75 درصدی اجرای آن خبر داد.

وی با تاکید بر اینکه اجرای این طرح در دست اقدام است، گفت: از محل اعتبارات استانی با موضوع (تکمیل سالن ورزشی شهر دامغان، رقم یک میلیارد ریال تامین شده است.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: بقیه اعتبار لازم در این بخش نیز توسط وزارت آموزش و پرورش به مبلغ یک میلیارد و 450 میلیون ریال در سال 90 مصوب شده است.

 

* تکمیل دبستان حسین‏آباد دولاب دامغان

فرماندار شهرستان دامغان همچنین به یکی از مصوبه‏های سفر دوم دولت به سمنان اشاره و آن را تکمیل دبستان حسین‏آباد دولاب دامغان عنوان کرد.

علی‏آبادی افزود: این طرح نیز دارای یک میلیارد و 80 میلیون ریال اعتبار اجرایی بوده و به طور کامل عملیاتی شده است.

وی افزود: از محل اعتبار جزء (ب) بند پنج مصوبات وزارت نفت برای تکمیل این پروژه کمک‏هایی صورت گرفته و پروژه احداث و تحویل شده است .

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول