اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت روز پرستار صورت گرفت

تقدیر از 53 نفر از پرستاران شهرستان طارم

خبرگزاری فارس: به مناسبت روز پرستار از 53 نفر از پرستاران شهرستان طارم تقدیر شد.

تقدیر از 53 نفر از پرستاران شهرستان طارم

به گزارش خبرنگار فارس از طارم ظهر امروز به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب و روز پرستار فرماندار شهرستان طارم به همراه هیئتی از رؤسای ادارات در بیمارستان شهدای شهر آب‌بر حضور و ضمن تقدیر از پرستاران شاغل در این بیمارستان، روز پرستار و آغاز سال نو را به آنان تبریک گفت.

غلامحسین رجبی در جمع پزشکان، پرستاران و کادر اداری و درمانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان طارم با اشاره به میلاد با سعادت حضرت زینب، شیر زن واقعه کربلا و خدمات این بانوی بزرگوار به اسلام، روز پرستار را به پرستاران شاغل در شهرستان که خالصانه و بی‌ریا در جهت بهبود وضعیت بیماران تلاش می‌کنند، تبریک گفت.

وی کادر درمانی شهرستان را افرادی دلسوز خواند و با اشاره به تلاش همه کادر شبکه بهداشت به ویژه پزشکانی که سختی حضور در مناطق محروم را قبول کردند افزود: تلاش و خدمت در مناطق محروم علاوه بر رضایت بندگان خدا، رضایت حضرت حق تعالی را به همراه خواهد داشت و هیچ تقدیر و پاداشی از این بالاتر نیست که انسان رضایت پروردگار را جلب کند.

فرماندار شهرستان طارم در ادامه با اشاره به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری برای امسال در نظر گرفته شده است گفت: امسال عموم مردم باید برای تحقق شعار امسال تلاش کنند تا در همه بخش‌ها بر اهمیت این شعار توجه شود و کشور در امتداد آرمان‌های امام خمینی و در راستای این شعار به رشد و تعالی برسد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول