اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پل سفید:

شغل پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست

خبرگزاری فارس: امام جمعه پل ‌سفید در مازندران گفت: شغل پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست.

شغل پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه حجت‌الاسلام احمد قربانی صبح امروز در مراسم روز پرستار شهرستان سوادکوه با بیان این مطلب که نام حضرت زینب(س) همواره همراه با صبر، شجاعت و ولایت‌مداری همراه بوده است، گفت: زینب به معنای "زین اب" یعنی زینت پدر است.

قربانی افزود: سخنرانی حضرت زینب(س) در کوفه، دوستان و دشمنان را متحیر کرد و و همگان را به یاد حضرت علی(ع) انداخت.

وی با تاکید بر این مطلب که قیام عاشورا برای همه تاریخ سرمشق آزادی‌خواهان جهان قرار گرفته است، گفت: قیام عاشورا دو وجه داشته است که امام حسین(ع) قهرمان آن روز و همه ایام است و حضرت زینب(س) پرستار کودکان و خانواده عصمت و طهارت و پیام‌رسان آن روز بزرگ بوده است.

امام جمعه پل سفید با تاکید بر این مطلب که شغل پرستاری از شریف‌ترین شغل‌هاست، افزود: پرستاران با صبر و نگهداری و رسیدگی به بیماران که از ضعیف‌ترین افراد هستند، فعالیتی قابل تقدیر دارند.

وی تشکر از فعالیت‌های پرستاران را تقدیر از انسان‌های فداکار دانست و خاطرنشان کرد: پرستاری مانند مقام مادر ارزشمند است، چرا که مادر به دلیل نگهداری و رسیدگی به کودکان بهشت زیر پای وی قرار گرفته است.

امام جمعه پل سفید با اشاره به نامگذاری تولد حضرت زینب(س) به روز پرستار خاطرنشان کرد: پرستاران مانند حضرت زینب(س) با پیروی از راه و منش فداکارانه بانوی بزرگ کربلا در راه اعتلای فضائل انسانی کوشا باشند.

وی با بیان این مطلب که پرستاران باید مورد توجه و ارزش در جامعه باشند، تصریح کرد: پیروی از راه و روش زینب کبری(س) لیاقتی می‌خواهد که پرستاران متعهد و دینی ما به آن دست یافته‌اند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول