اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور:

بهورزان، عضو نظام پرستاری نیستند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور گفت: در حال حاضر تعداد محدودی از مشاغل مرتبط، اعضای نظام پرستاری را تشکیل می‌دهند و بهورزان جزء آنها محسوب نمی‌شوند.

بهورزان، عضو نظام پرستاری نیستند

حسن قدسی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار کرد: نظام پرستاری در سطح شهرستان‌های نیشابور و فیروزه 757 عضو در بخش‌های پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و بهیار دارد.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور گفت: تعداد 482 نفر در بیمارستان‌های دولتی 22 بهمن و حکیم، 64 نفر در بیمارستان خیریه قمر بنی‌هاشم، درمانگاه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح اشتغال به کار دارند.

وی خاطرنشان کرد: 211 نفر نیز در درمانگاه‌های بخش خصوصی مشغولند یا شغل غیر مرتبط با این حرفه دارند و یا فاقد شغل هستند.

رئیس هیئت مدیره نظام پرستاری نیشابور با بیان اینکه این تشکل صنفی هنوز اتاق مستقلی برای فعالیت ندارد، افزود: در حال حاضر با مساعدت سرپرست دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور، دفتر این تشکیلات در محل دفتر خدمات پرستاری بیمارستان دولتی 22 بهمن این شهرستان مستقر شده است.

قدسی اظهار کرد: البته مذاکراتی با برخی از نهادها و ادارات داشته‌ایم ولی به نتیجه نرسیده است.

وی با اشاره به مذاکراتش با صالح‌آبادی رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور که عضو این تشکل نیز هست، گفت: شورا نیز اعلام تمایل برای همکاری داشته‌اند ولی این‌گونه اظهار داشتند که فعلاً امکان فراهم کردن فضای مناسب برای نظام پرستاری نیشابور نیست.

وی با تشکر از مساعدت مدیران دانشکده علوم پزشکی نیشابور، تأکید کرد: با توجه به مذاکرات انجام شده به نظر می‌رسد با انتقال ستاد اداری دانشکده به ساختمان جدید در حاشیه میدان ادیب شهرک فرهنگیان و خالی شدن فضا، 2 اتاق کاری برای این تشکیلات در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول