اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار شنبه:

حضرت زینب(س) الگوی پرستاران واقعی است

خبرگزاری فارس: بخشدار شنبه گفت: حضرت زینب(س) پرستار بزرگ عاشورا بود و الگوی پرستاران واقعی است.

حضرت زینب(س) الگوی پرستاران واقعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی ابراهیم درویشی صبح امروز در جمع پرستاران مرکز بهداشت و درمان شهید فاریابی شهر شنبه اظهار داشت: حضرت زینب(س)پرستار بزرگ عاشورا بود و الگوی پرستار واقعی حضرت زینب(س) است.

بخشدار شنبه با اشاره به اینکه امروز پرستاران به خود افتخار می‌کنند که از حضرت زینب (س) الگو می‌گیرند گفت: نقش پرستار در جامعه بسیار مهم است و باید خدمات این قشر پرتلاش را اجر گذاشت.

درویشی افزود: حضرت زینب(س)پرستار بزرگ عاشورا بود و الگوی پرستاران واقعی است و پرستاران با نصب‌العین قرار دادن ویژگی‌های این بانوی بزرگوار می‌توانند در عرصه پرستاری موفق و سربلند باشند.

درویشی بیان کرد:  امیدوارم سال جدید سالی توأم با نشاط و سلامتی برای همگان باشد و گام‌های اساسی در راستای  پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

وی رسیدگی به امور بهداشتی را مهم دانست و افزود: هدف همه مسئولان، خدمتگزاری به مردم بوده و جامعه سالم نیازمند انسان‌های سالم است.

درویشی خاطر نشان کرد: پرستاران در راستای پیشبرد حفظ و سلامت بیماران و پیشگیری از بروز بیماری و تسکین درد آن‌ها تلاش کرده و از اخلاق و قوانین پیروی می‌کنند.

وی یادآور شد: پرستاران در هشت سال دفاع مقدس با توجه به کمبود امکانات، خدمات ارزنده‌ای را با اخلاص در کنار رزمندگان اسلام در مناطق مختلف عملیاتی انجام دادند و برای سلامتی رزمندگان تلاش فراوانی کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول